over wederopstanding, ineenstorting en superpappa en dit alles in slechts 1 week…

Na zieke Olief, kwam "de wonderbaarlijke wederopstanding" van Olief.
Lag ze dinsdag nog op apengapen. Woensdag deed ze of er niks meer aan de hand was. En donderdag at ze weer als een bouwvakker. Overigens hoest ze nog wel als een ouwe zeehond. Maar dat terzijde.

Ik daarentegen, dat was dus een ander verhaal. Meer een soort van: de wonderbaarlijke ineenstorting. Of zoiets. Het begon donderdagochtend met lichte hoofdpijn. Die in de loop van de dag verergerde.
Koppijn. Koppijn. En koppijn. En na nog een dag aanmodderen met pijnstillers besloot ik vrijdagavond dat het tijd was om de dokter nog maar eens met een bezoekje te vereren.
Die me zonder twijfel iets voorschreef met valium erin. Om de spieren te doen ontspannen. En zo weer bloed naar mijn hersenen te krijgen. Zodat die mij niet meer het gevoel zouden geven dat ze niet in mijn schedel pasten. Zoiets.

Dat hielp helaas niet meteen. want ook gisteren liep ik nog als een zombie rond, afgewisseld met plat liggen.
En Olief werd gisteren 8 maanden. 8! ACHT!
Gelukkig kon ze dit vieren met mijn allerliefste ega, bij olief bekend als zijnde "pappa". Die zijn taak zeer serieus nam. En een 8 op een stokje fabriceerde. Mét een treintje erin.
Ik zeg het u; ze bestaan nog. Superpappa’s.

Bimg_5339_2 Bimg_5341_3

3 thoughts on “over wederopstanding, ineenstorting en superpappa en dit alles in slechts 1 week…

Geef een reactie

