kleine meisjes…

… worden groot.

Het kon echt niet meer. Olief lag zo onderhand dubbelgevouwen in haar wieg. En het argument dat dat dan nog fijn en geborgen is hield niet langer stand.

Ze werd gewoon te groot. Het werd de hoogste tijd. Voor een heus "grote meisjes bed". Dus togen we naar Nederland. Naar de kinderfabriek. kidsfactory. Hoewel de naam anders doet vermoeden worden daar geen kinderen gemaakt. Wel veel mooi spul.

En na 6 weken wachten konden we nog eens naar Breda. Om het bestelde bed op te halen. Daarna stond het nog een paar dagen in de doos. En hoewel ik normaal gesproken de nieuwe spullen zo ongeveer voor ze uit de auto zijn open ruk netjes uit de verpakking haal moest ik nu 3 keer slikken. Jaja, ik werd emotioneel. Afscheid van het kleine babytje. Dat ze allang niet meer is.

Nieuw_bed

trots als een pauw in haar "grote-meisjes-ledikant"

8 thoughts on “kleine meisjes…

  1. Hoihoi, kom hier terecht via óf Santenkraam of Olijfje, weet het niet meer heulemaal. Wat een leuke blog, heb je al eerder bezocht.
    Wat een mooi bed voor dat mooie, niet meer zo hele kleine meisje. Kidsfactory. Ik roep al weken dat ik er een keer naar toe ga, moet er tijdens het verlof snel nog maar eens van komen denk ik.
    Grtz en cu hier of bij mij?

  2. Wat een leuk bedje zeg… Ja, kleintjes worden idd groot hahaha… Hier het bedje al op de laagste stand want meneertje probeert eruit te klimmen…

    xxx Ramona

  3. ach mens, wacht maar als ze straks naar het Echt Grote Meisjes bed gaat. In haar Echte Grote Meisjeskamer.
    Man, ik stond er zowat bij te snikken.
    Gauw maar een nieuwe baby gemaakt toen…;)

  4. @Astrid: dat heb je goed gelezen bij Susy hoor. Dit meisje is ook pedagoog ;-). Wat een toeval?! Had idd al gezien dat jij het ook bent. Zal binnenkort maar eens het “ik stel me voor” stukje aanpassen (als kiendje er is) en dan zal ik dat er ook maar inzetten. Pff..hoe steeds minder anoniem word ik.. :-).
    Zit jij toevallig (net als ik) bij Susy tussen de Hyves vriendjes? -gaat direct kijken-

  5. ohhh wat een mooi bed voor de-al-zo grote-meid! Kan me voorstellen dat je met tranen in je ogen hebt gestaan. Dat soort intens-geniet-momenten komen hier dagelijks voor!

  6. @Allen: dank dank. Ze slaapt als een roosje. Nouja, de eerste keer niet. Toen vond ze er niks aan. Maar daarna wel, gelukkig. En Susy, bedankt voor de tip.

Geef een reactie

