solderie soldera

Tis sinds mijn verjaardag solden! SOLDEN! Jaja, hier in België heet uitverkoop ineens solden. En dat is serious shit kan ik u vertellen. Want de regels zijn hier nogal streng. Als in: het mag maar 1 maand uitverkoop zijn en die begint op 1 juli. En wee-o-wee als je je daar niet aan houdt. Dan zwaait er wat. Wat dan precies dat weet ik ook niet. Maar alle winkels houden zich eraan. Dus ik denk dat er anders een legioen politiemannen binnenkomt om met veel bombarie de tent af te sluiten ofzo. zoiets.

Geen ellenlange koopjesperiodes met 20 of 30% korting dus. Nee Nee, direct het betere werk. Waar een enkele winkel nog even 30 of 40% aanhoudt pakken de meeste zaken goed uit.

-50% en -70% schreeuwen de etalages me toe. En mijn rekening zucht nog eens diep. En seint S.O.S. door. Wat ik niet hoor, aangezien ik net met een te leuk jurkje voor Olief in mijn ene hand, een te leuk shirtje voor Olief in de andere en een volgeladen kinderwagen sta te flippen in de Fred en Ginger.

En nu de zwangerschapshormonen bijna mijn lijf uit zijn, dochter is er immers bijna 9 maanden uit en dat lijkt een magische grens te zijn, denk ik ook weer aan mezelf. IK MOET OOK NIEUWE DINGEN.

En in mijn achterhoofd heb ik de FLAIR-tips natuurlijk. "Dit is het moment om dat geweldige jasje te scoren"
Ja een Jasje! Als in bontjasje!! Dat kekke jasje, veuls te duur, met die mooie kapuchon van bont. Gans bont. En kinderen voor kinderen tettert in mijn oor. "daar heb je weer zo’n 2ehands jas, zo’n 2ehands jas, zo’n 2ehands jasssss". Mooi dat ik daar niet naar luister nu.

Het jasje ligt er nog. Precies in mijn maat. MAAK ME GEK. Jaja.
En wat zie ik… hij is er ook in kindermaten. Whoehieeee, Olief en ik in hetzelfde jasje. Das vreeschlijk HIP, dat MOET ik ook hebben.

En om Aapie (hmmm, das eigenlijk toepasselijk….) en andere nieuwsgierigen blij te maken heb ik ons natuurlijk direct op de foto gezet. Olivia en ik, wij stelen de show dit najaar.
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bimg_5608   

12 thoughts on “solderie soldera

  1. Woeháááá! Geweldige foto! Aapie is helemaal blij!….Ik woon maar een paar kilometertjes van de Belgische grens….ik hoor de soldentjes die me roepen, maar ik hou vol…ik doe het niet! Nee! heb niks meer nodig… Écht niet…..!

  2. och kiek toch ins, wat een schattig aapje!
    Heeft die moederaap ook van die rode billen?
    Zo van, die de Solden niet weerstaat, moet op de blaren zitten?

  3. @aapie: volhouden, je kunt het..
    @Susy: jaja, je kunt ze zelfs zien man. Zit zalig trouwens.
    @Kwan: plot met verrassende wending. Dus. Want natuurlijk hoef ik geen bont. Ben jij gek.
    @Louise: Uiteraard. En ook shopaholic met baby.

  4. Jij zegt foto’s, ik denk foto’s, foto’s…heb nu alle foto’s bekeken op je hyve… Ik wil NU dat kiendje er uit komt..als hij/zij net zo mooi is als Olief..dan heb ik een dagtaak aan fotograferen en Hyves updaten..

Geef een reactie

