ze zei meneer tegen me..

Mcdonalds_2 Dat je gewoon thuis voor de deur staat. Dubbelgevouwen. In een poging teveel boodschappen die je te strak in dat "boodschappenvak-ding-onder de kinderwagen" gepropt hebt eruit te halen. En dat er dan 2 dames aankomen. Die met een verheugd gilletje uitroepen "wat een schattig jongetje". En dat je dan nog even verbaasd kijkt vanonder die wagen waar dat jongetje dan is. En dat dan dan je dochter is.

Dat kan ik allemaal nog hebben. Want ja, ze heeft nog geen lang haar. En dit is de "ondefinieerbare leeftijd waarin mensen nog wel eens twijfelen. En ik heb allang door dat roze rokjes, jasjes en schoenen met bloemetjes de twijfelaars niet overtuigen. Dus.

Maar als ze dan vervolgens willen weten waar het museum is. En zeggen, "anders vragen we het even aan die meneer". En jou dan vervolgens op de schouder tikken. DAT IS EROVER.

tsssssssss.
Bimg_5622 We zetten de tegenaanval in. Olief en ik. Te beginnen met dochter. Als ze het nu nog niet begrijpen…

11 thoughts on “ze zei meneer tegen me..

  1. Nou, ik zag net je foto op hyves en laatst ook al met die aap. Tja, tja, wat kan ik zeggen. Meneer?

    Neee geintje. Sletten waren het. Zo.
    Overigens is de uitspraak: ‘Dat is erover’ mij volledig onbekend.
    Is dat iets Antwerps?

  2. Ik moet me aanslutien bij Susy, ik wilde direct zeggen: Sletten, dat zijn het.
    tsss….jouw voor meneer aanspreken en mij voor huge uitmaken, kan het nog erger? – gaat nu in de tuin relaxen met een rosé, euh nee, ranja –

  3. Mmmmmm wat een dom mens. Dat ze twijfelt en dus kippig is oke, maar zeg dan niet meteen meneer.
    ‘Persoon’
    ‘wezen’
    ‘figuur’

    Zijn dan veiligere woorden. Niet dat dat dan niet raar staat hoor…

  4. ach…láát ze maar…hier soms mama van dochter? NOT! zoon dus….andersom gebeurd het ook….láát ze maar……je hebt toch gezegd , tot ziens meneer…fijne middag! Niet??En die andere mensen…zijn toch nooooit bij het museum aangekomen neem ik aan???

  5. @hallo “personen” hier, of wezens. Of figuren. Kimske echt schitterend, haha. Bedankt voor alle morele support. Maar nee, ik heb geen kort haar. Sterker nog, tis lang. En geen idee of ze bij t museum zijn aangekomen maar ik denk van wel. Tis hier namelijk om de hoek. En ik ging verbouwereerd heel netjes uit leggen waar het was. jaja.

Geef een reactie

