ecco qua

En dan ben je weer terug. Zijn wij weer terug. Maar ik ben nog een beetje in de ontkennende fase. Over dat terug zijn. En ik doe net of ik de regen niet zie. Sju sju. Weg regen.

De vakantie was heel fijn. En leverde weer allerlei nieuwe inzichten op. Waarvan ik er toch een wil meegeven. Moeders en/of bijna moeders. Doe er uw voordeel mee.

  • ook na een poepluier is het aan te raden dochter/zoon een zwemluier aan te trekken als u zich naar het zwembad/strand/etc begeeft. Dit voor het geval er nog een poepje onderweg is. Het zal je maar gebeuren. Dat je alsnog een schattig zwembroekje moet uitpellen. Boven de hagelwitte-bij-het-huisje-horende handdoeken.

En dan alvast 2 foto’s. Kijk en huiver. Ik zal beginnen met de idyllische kinderboerderij van La Chasse. Want voor we naar Italië gingen waren we een paar dagen in Val Thorens. De Italië-foto’s volgen nog. Maar toen ik gisteravond de laatste paar verschrikkelijk veels te veel foto’s wilde downloaden flipte laptop. Dus moet ik eerst het een en ander herorganiseren.   
Bimg_5816

Val Thorens dus. Alwaar de zon scheen, maar de bergtoppen nog besneeuwd waren. En waar mijn benen nog net zo wit waren als die sneeuw. Maar dit terzijde.

Bimg_5873 Overigens deden ook deze geiten een poepje. Om niet te zeggen. Een hoop. Retteketetteketette… voor wie "van de mol" ook heeft gelezen. En daarna stapte er iemand in. Op slippers. Jaja. En nee, dat was ik niet. Het was iemand die er werkte. En het waren flip-flops. Oftewel teenslippers. Need I say more?

Zo. Ik log weer. En de vakantie is nu dus echt. echt. echt. voorbij.

Geef een reactie

