ecco qua II

Okey. Tis gelukt. Alle foto’s staan op mijn laptop. En lap leeft nog. Maar roept wel… ASTRID…die foto’s.. haal ze eraf… ik draai door…

Nu moet u weten.. ik ben nogal een stressmiep. Dus durf ik er niet op te vertrouwen dat het goed gaat als al mijn bestanden en foto’s enz. alleen nog op laps vriend, zijnde externe harde schijf, staan. Dus wil ik dan, voor de zekerheid, ook alles nog op lap houden. Die nu piept en kraakt van ellende. Maargoed. Het gaat nog.

Alleen ontstaat acuut probleem 2. De selectie van de foto’s. In het Frans bestaat daarvoor een prachtige uitdrukking. l’embarras du choix. Veel te veel moois om uit te kiezen. Zoiets. Maar dan dus in heel mooi frans. En aangezien ik een dertiger ben. En natuurlijk lees in "derigersdilemma’s" KLIK weet ik dat wij dertigers gewoon niet kunnen kiezen. En liefst alles tegelijk willen. En een beetje meer.

Maarja… ik kan u moeilijk opzadelen met honderden foto’s. Dus hierbij toch een selectie. Met Olief in de hoofdrol. Ander moois volgt nog wel eens. Ik koos als pedagoog dan maar voor een thema. Zijnde ‘grote sprongen in 3 weken’ (NEE.. niet oei ik groei – onzinnig gedoe waar ook ik in de eerste posthormonale fase zo vlak na de geboorte in tuimelde, toen fijn, nu aan de kant gesmeten) Gewoon een paar prachtige sprongen die Olief alweer heeft gemaakt. Enjoy.

Bimg_5965

9 maanden oud worden. Even lang uit de buik als erin.

Bimg_6000poolgirl ontdekt het zwembad

Bimg_6516   
doorkomen van haar eerste 2 tanden!
Bimg_6639ontdekt dat het in het water nog leuker is. Laat staan aan de rand hangen. Das pas hip man.

Bimg_6394_2

Eerste echte fanmail gekregen van Mats.
(nb kijk eens hoe bruin? ik ben… en wat een mooie jurk heb ik daar aan!)

Bimg_6933

Zonder moeite VEUL bruiner worden dan je moeder. zucht.

En dit alles in slechts 3 weken mensen. 3 luttele weken. Waarin ze dan ook nog eens besloot dat tijgeren best handig is om je te verplaatsen. Net als bilschuiven. En lopen aan de hand.

En dan gewoon nog moois. Zonder sprongen. Gewoon mooi.

Bimg_6168zww_2 

5 thoughts on “ecco qua II

  1. @Joeltje: thanks.
    @Riz: Eau d’Olivia komt binnenkort op de markt
    @Susy: Ja, een uitdagend puzzeltje zo op de vroege morgen hè.

Geef een reactie

