moederkesdag

Moederke Jaja. Terwijl heul de wereld ergens in mei het fiske viert is het vandaag MIJN dag. Want in Antwerpen wordt moederdag "traditiegetrouw reeds honderden jaren op ‘Maria hemelvaart’, 15 augustus, gevierd" (ergens gegoogled maar ben de bron even kwijt)

En wat krijgen moeders zoal. Hier geen fotolijstjes van plakkerige pasta. Geen ingeramde versjes over "lieve mamma". Maar wat dan wel? Vertel Astrid, vertel.

Mijn dag werd al vroeg subliem. Jiri kent mij. And he made my day!!!
Kijk en huiver.

Allstar1 Allstar2

8 thoughts on “moederkesdag

  1. Een dikke proficiat! Hopelijk hebben jullie het heel goed gesteld op reis! Wij zijn ondertussen ook al terug, helaas… Maar we zijn terug opgeladen!
    Dank je wel voor alle lieve commentaren, en ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat Torah ook de roze allstars heeft 😉
    Tot later x

  2. @susy: die beentjes lijken zelfs nog bruiner met de allstars. Excuseer: firststars. Jaja, geheel eigen naam, deze chaussures.
    @Kimske: pas op, je drupt bijna op deze shoes.
    @kwan: ik had ze natuurlijk al!
    @Marlieke: haha. Maar ik kreeg ook nog een dikke plakhap. Also known as KUS. Van dochter dan. En een ontbijtje.

Geef een reactie

