bosjesmannen

Bosjeannet_7 En dan wandel je door een nieuw aangelegd parkachtig bos te Antwerpen. Heuveltjes. Boompjes. Water. Bloemen. Riet. Zonnetje erbij.
De hele mikmak. Een beetje het teletubbylandschap zeg maar.  Maar dan zonder Dipsy, lala en Po. Tinky Winky was er achteraf gezien wel.

We passeerden een stukje "bestaand en in het nieuwe deel geïntegreerd bos". Nu moet u weten dat dat stukje niet zomaar een bos was. Het was vroeger het "sjanettenbos". 
Als in: mannenontmoetingsbos. Mannen kwamen daar sneaky samen voor sex-in-de-bosjes. of tussen de bomen. Jaja. En dat gewoon in Antwerpen. tssssss

Terwijl we voortwandelden over het nieuwaangelegde grindpad gluurde ik eens tussen de bomen. Wie weet zat er nog wel een. Een verloren geraakte man-op-zoek-naar-man. haha, dat zou me toch iets zijn.
Maar iets heraanleggen is niet altijd de oplossing menschen. Want op het geluid van het krakende grind kwamen inderdaad mannen af. Man-man (hmmm, das nu wel toepasselijk) was me dat even bizar. Dat er her-en-der ineens een man van tussen de bomen te voorschijn komt. Om te checken. Of dat er misschien een lekker hapje voorbij komt.
Om vervolgens teleurgesteld weer af te druipen (gatver, ook ineens een hele gekke uitdrukking in deze context). Want tja, Olief en ik zijn niet echt material voor deze doelgroep. Thank God.

Maarja, dan ben ik dus geïntrigeerd hè. Hoe gek is dat. Dat er telkens weer een nieuwe kerel tevoorschijn komt. Die dan een beetje nerveus om zich heen kijkt. Op zoek naar een mannendate. Het leek wel poppenkast. Ik dacht: zal ik nog naar ze zwaaien. Maar dat deed ik toch maar niet.

Dus. Ik vind dat het in de boekjes moet. Bij het VVV.

U kunt zich vanaf heden inschrijven voor een rondleiding.

6 thoughts on “bosjesmannen

  1. Nou kom ik dus ook bij jou kijken, dat snap je wel. Wat heb jij een leuke Olivia!
    Over zo’n HOP (Homo Ontmoetings Plek), ik sprak dus ooit een homo die daar ook regelmatig naartoe ging. Ik meteen ook hartstikke nieuwsgierig natuurlijk. Heb hem helemaal uitgevraagd en weet nu precies hoe het er daar aan toe gaat. En het is ranzig.

Geef een reactie

