do I love my life?

Ik heb mooie foto’s maar zoek naar het kabeltje om ze van de camera af te halen. En ik vind het niet. En ik heb het zelf opgeruimd en bedacht toen dat dat een hele goeie plek was om het neer te leggen.

In the meantime probeer ik een aangekoekt-volgekwijld-klef-stuk-brood van de tripp-trapp bekleding af te krijgen, een wasje te draaien, de vaatwasser uit te ruimen, een nieuwe rol in de sangenic-poepluier-verzamelemmer te wurmen, een traphek ineen te klussen, examenvragen te bedenken voor mijn studenten met 2e zit, de olympische spelen te volgen, eten te koken en vang ik om de 5 minuten dochter op die probeert te staan en telkens weer zwabberend ten onder gaat.

But I do love my life.

Bimg_6101zw_2 Bimg_6102zw_2

16 thoughts on “do I love my life?

  1. @Ellen: hey eindelijk weet ik wie de mysterieuze stadtschreiberin is. En ja, I love my wife. Alsin dochter. Of mijzelve. En mijn husband ook natuurlijk.

  2. @Kimske: JUIST. Niks ploetermoeder. Multitasken is the magic word.

    @Ellen: omdat ik je wel in mijn stats zag maar niet in mijn reacties. En omdat je in het duits schrijft. Das ist toch mysterieus menschen. Dus.

  3. PS Ja ik kom eigenlijk uit NL, maar woon al sinds 28 jaar in Zwitserland. Langer dus als ik ooit in NL gewoond heb (ik ben van 1966 dus reken zelf, multitasking): Mijn Nederlands is dus niet meer zooo goedl maar het gaat nog wel. Hoe ik bij jou terecht kom? Geen idee…ooit via andere Blogs (Francine? Mirjam? Fleur? Christine? Ireen?ik weet het echt even niet)

  4. @Ellen: synchroonreageren is wel heel knap zeg. Zwitserland?! Daar wonen 2 freundinnen van mij zeg. Prachtig. En viavia dus. Hoewel al die namen mij niks zeggen.

    En natuurlijk nog welkom hier. En nu ga ik pogen jouw log te begrijpen.

  5. oh god, met de klanken van Belle Perez (jou wel bekend???) kijk ik naar deze prachtige Olief-foto! mooi!
    Ja, Belle Perez ja. Hier in Roermond was BLIJKBAAR de Eneco-tour. Dat is iets met fietsen. En toen was de hele stad in rep en roer en van je helikopter en van je nog één en toen kwam Belle Perez.

    Dus.

  6. @ellen: jaja, ik ben gelukkig niet helemaal Koos Vriendloos. Vriendin in Zug (kan dat kloppen) en een meisje met wie ik op de middelbare school zat in Davos. (is eigenlijk geen vriendin dus. Die laatste blogt ja. Zal het even opzoeken.
    @Susy: Belle Wie? Is die van het beest? En kwam ze met de fiets? Van je een twee nog een. Nee ik ken haar. Natuurlijk. ^Top-export-product van België naar NL. (uiteraard nà alle studio 100 shit). Zij van van die verwaaide tv shows. In een tent. Op een strand. En dat dan Jantje Smit komt. Of Gerard Joling. Was het wat daar bij jullie?

  7. Word al moe als ik zie wat jij gedaan hebt vandaag…manmanman.. euh nee..vrouwvrouwvrouw.. Pff.. ik heb niet meer gedaan dat gewacht op een kind en me met veel pijn en moeite door het huis begeven. Vind die daginvulling van jou toch leuker. Al ben ik momenteel te onnozel om je te helpen met examenvragen… excuse me!

  8. Wat een mooie foto’s! En wat stom van mij, heb ik jouw naam al zo vaak bij mij bij de reakties zien staan, kom ik vandaag pas op het idee dat je misschien zelf ook wel een weblog hebt. Ja dus en nog een hele leuke ook!

Geef een reactie

