koninklijk plasje

Naar aanleiding van alle reacties op het tandenborstelepistel had ik een geniaal idee. Geniaal menschen. Als in: ik begin mijn eigen tandenborstel-webwinkeltje. Want webwinkels zijn een HIT. Een absolute Hit. En nog beter, ik kon de voorraden proletarisch aanvullen. Kassaaaaaaa. tsjing tsjing.

En opgetogen sleurde ik dochter mee naar kruidvat. (de winkel die door de 89 jarige oma van vriendin E. buskruit eh onkruid eh… werd genoemd. maar dit terzijde.)

Want in het kruidvat is het altijd een chaos. En ze hebben veel tandenborstels. Die Olief dan geheel en al perongeluk zou kunnen meenemen.
Waarom het Kruidvat overigens nog een drogist heet mag Joost weten. Op zoek naar de tandenborstels struikelde ik in willekeurige volgorde over pannenlappen, fotolijstjes, kinderspeelgoed, schilderijtjes, theedozen, Cd’s van vader Abraham, boeken van Sonja B, zwembroekjes, knutselspulletjes en herenondergoed. Juist. Ook onhandig: de kinderwagen past eigenlijk overal net-niet door.
Ik dwaal af.

Terwijl ik in de verte de tandenborstels al zag lonken bleef de kinderwagen voor de zoveelste keer hangen. Aan een grote stapel dozen. Met daarin. Het lillukste ding. Wat ik OOIT had gezien.

Ik zeg. Plastic. Ik zeg. schreeuwerig. Ik zeg: batterijen. Ik zeg: het kan NOG erger.
Want daar stond: een "fisher price fun to learn potty". 
Po1 

"Dit WC-tje heeft een "echte"wc papier roller, doortrekknop en als uw kind op het potje gaat zitten of bij ieder succesvol gebruik, klinkt er een welkomstmelodie of muziekje. Een grappige stimulans bij het zindelijk worden."

Diegene. Die dit heeft bedacht. Mag van mij door dit fun to learn potty gespoeld worden. En dan gooien we er daarna nog wat "echt" wc papier achteraan. En dan horen we een vrolijk muziekje.

And again, I rest my case.

9 thoughts on “koninklijk plasje

  1. Ik denk dat diegene lekker in zijn vuistje lacht terwijl hij geflushed wordt, want er zijn vast hele hordes ouders die dit helemaal het einde vinden. Daar hoor ik niet bij hoor!

  2. LOL werkelijk! hahaha. welja. waarschijnlijk is het ook een echt gruwelmuziekje, heul veel herrie. vinden kindjes prachtig, denken de mensen van de speelgoedfabrieken. nou, super. niet in dit huis heur! 😀

  3. Heb hem ook gezien…bij onze Kruidvat. Ik dacht…dit bestaaaaaaaaaat niet! Helaas.Wel.Dus.

    Fisher Price komt er dus ook NIET in. In ieder geval dit stukje shit niet.
    Stukje shit…bij een potje…whoehahaha

  4. Over tandenborstels. Ik was laatst met mijn -volwassen- lief bij Albert Heijn en was hem kwijt. Stond ie al 10 minuten een nieuwe tandenborstel voor ons uit te zoeken. Jordans Personal. Hij wilde er een met een race-auto. Hadden ze niet.

Geef een reactie

