übercute

Bij gebrek aan tijd. (ik bedoel. Zoveel werk. En bovendien wordt olijfje over 3 weken al één jaar. drie weken. Stress man. Niet te doen.) Daarom gewoon übercjoete foto’s van Olief. Onze hockeybabe.

Nouja. Als ik toch ingelogd ben. Snel wat nieuws.
Want Olief. Die zwom afgelopen vrijdag gewoon onder water. Of t niks was. En daar waar sommige andere kindjes krijsend boven kwamen. Rochelde hoestte Olief eens flink. En daarna zwaaide ze vrolijk naar pappa aan de kant. En zei dada. Vergezeld van een vette smile.

jlghslckugqdjbhy u ZO. Olief heeft zelf ook gesproken. U begrijpt n² (ook weer een interruptie namens Olief.Hoe krijgt ze dat nou voor elkaar, die 2 erboven?)

Naja. Dit wordt niks. Weet u wat. De foto’s. Komen ze:

Olief As_olief_rug

13 thoughts on “übercute

  1. @Ellen. HOE DOE JE DAT NOU?
    @Kwan: vergeet het bilschuiven niet hè. NK over 2 weken, ze gaat winnen…
    @Marlieke: Vond ik ook wel cool. En uiteraard hetzelfde rugnummer als ik!
    @Sanneke: Ellen kan het! 🙂
    @Joelz: thanx.

  2. wat een schattige foto’s. Leuk om zo op de hoogte te blijven. Moet snel weer wat sturen van Thijmen zodat ze elkaar wel volgende keer herkennen… anders wordt dat uithuwelijken straks niks. Had je net sms gestuurd met een Antwerpse tip! ik bel je deze week, liefs Babette

  3. n²

    Ellen kan heel veel. Ellen kan goed kletsen en lekker koken, mooie fotos maken en nog mooiere dekos. Computeren gaat ook niet slecht. Maar Ellen kan vooral copy en paste. Ik geef het eerlijk toe.
    n² dus.
    Boven van Astrid gecopyd en dan gepastet.
    n²

  4. Oooh, dit ziet er wel heel lief uit zo! Moet vriendlief maar niet zien, want dan is dochter zekersteweten verbannen tot de hockeyclub (waar hij zelf dus ook speelt en waar ze van mij best heen mag, maar ik ben meer van het: laat ze lekker zelf uitzoeken wat ze willen sporten). Niet dat het er nu al toe doet hoor, ze is per slot van rekening net drie, haha!

Geef een reactie

