This is serious SCARY SHIT

Dus ik lees even snel op NU.nl

Menschen. Paniek. Er is een YETI voetafdruk gevonden. Als in DE VERSCHRIKKELIJKE SNEEUWMAN. Begint u ook al zo te beven. Nou, anders ik wel.

Ik knip en plak even wat:
KATHMANDU – Een Japanse groep avonturiers heeft in de Himalaya in Nepal een aantal voetafdrukken gevonden, die volgens hen van de verschrikkelijke sneeuwman zijn.

En:

"Yagihara zegt tegenover persbureau AFP: ‘Mijn team en ik komen als jaren in de Himalayas en we herkennen afdrukken van beren, herten en wolven, maar iets als dit hebben we nog nooit gezien."

Stress natuurlijk bij die mannekes. Man oh man. Straks liep ie misschien wel achter ze. Och help.
Ik zag het al helemaal voor me. Zo’n groot harig monster. Spannend muziekje eronder. Bent u mee.
Uiteraard is dit wereldnieuws. Er staat zelfs een foto van de afdruk bij.

Article1079091022ed068000005dc193_2  Oh My GOD. Ik bedoel. ZO ENG. Tis die linkerafdruk hè. Die rechter is van een echt mensch, ter vergelijking. Ik ga dus NOOIT meer skiën in de himalaya. Dat is duidelijk. Never.  

En dan kijk ik goed. En nog eens. En dan lees ik nog eens.

WTF
"De afdrukken zijn van een blote voet en 20 centimeter groot" Die linkse dus hè. Van die SO CALLED REUSACHTIG ENGE YETI.

Ik zeg: meet je eigen voeten maar eens op.

12 thoughts on “This is serious SCARY SHIT

  1. Ik las het op mijn werk ja. Ik gelijk even checken: hoe groot zijn mijn voeten eigenlijk? Het zal me een reusachtig monster zijn ja.

    Of zie je al een beer van 2 meter hoog en 2 meter breed op voetjes van 20 cm.

  2. @Joel: nou Olief heeft ook Yetiformaat hoor. Niks poezeligs aan. Nouja. Wel poezelig eigenlijk. Maar groot. http://astrid76.web-log.nl/astrid76/2008/01/blije_voeten.html
    @Nienuh: Nouja. Je weet natuurlijk maar nooit wat voor scary Harry er bij die voeten hoort hè. Ik bedoel:

    @Susanne: ik denk dat het japanse onderzoekers waarvan vroeger de voetjes ingebonden waren. Of was dat bij Chinezen. Annyway, kleine voetjes.
    @Caroline: komkommertijd? Eten Yeti’s die niet?
    @Susy: ongeduldige. Tis inmiddels gecheckt. En ook beantwoord. En ik bedenk me nu ineens RM? WTF. als in. auto. En frisdrank WTF.

Geef een reactie

