Hey, wir wollen die eisbär sein, oh oh ohohoh….

Goed. Koos Kots ben ik niet meer, thank God. Wel 1 kilo lichter. Vind ik ook gewoon gerechtigheid. Voor het leed zeg maar.

Gisteren menschen, gisteren.
Toen kon ik GEEN Sint-Maarten vieren. Snik. Vieren ze hier niet. Maar, om dit enorme gemis te compenseren had wel zo ongeveer iedereen in België vrij. Iets met de 1e wereldoorlog en een herdenking.
En dus was gisteren de perfecte dag voor… DE SKIHUT.

Ja heus, wij togen naar Scheveningen. Op naar de illustere skihut.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat de skihut een winkel is. Vol skikleding. Als in 3000m2.
Jetzt geht Lohosssss

Ik had wel wat verwachtingen moet ik zeggen. Ik bedoel. SKIHUT. Brings back memories.
FLASH BACK…
Th_fotosas041 An en As a long long time ago…

Ik verwachtte dus shooters bij de ingang. Glühwein. Flügel met het dopje op je neus. Mensen in zweterige kleding op skischoenen. Passerende meters bier. Schnapps met een peertje. En dat dat schrecklige lied van die Anton…

Helaas Deze verwachtingen werden niet ingelost. Hele andere daarentegen wel.
Want. Dit. Was. Het. Paradijs. Voor. Shop-a-holic-mama-met-dochter-die-een-skipak-moest-hebben.

En na zoeken en passen en combineren vonden we dan ook wat we zochten…
Sch_skipak

Hippe outfit voor little boardbabe

Sch_broek_jas
En Classss. Voor als ze gaat skiën.

Boardbabe-look met dank aan Sven&Malika!
En skiën in stijl dankzij opa&oma Antwerpen… Sint en Piet 🙂

Na deze geslaagde shopsessie waaiden we een heuse viskraam in, waar ik die verdwenen kilo er weer aan heb gegeten. En we zagen er Nemo. En ik vroeg me af of die dan ook gefrituurd ging worden voor zo’n bakkie gefrituurde visjes. En daarna hoefde ik ineens even geen visje meer.

En als u mij dan nu wilt excuseren. Dan flash ik toch nog even verder terug.

"ich wölte ein eisbär sein"
"la lala la la lalalalala la lala la la…"
"kuru kuru kuru……. drei weisse taubennnnnnnnnn"

16 thoughts on “Hey, wir wollen die eisbär sein, oh oh ohohoh….

  1. Fijn is dat altijd, afvallen en in bed liggen. Er niks (oké, bíjna niks) voor hoeven doen. En ach, ook niks om ‘m er weer op te krijgen! 😉

    En die skipakjes: té leuk! Wij willen ook skiën! Wij willen dat ’t meisje óók kan skiën. Maar dat zal nog even duren. En dán gaan wij helemaal los met coole (oh nee, wárme) ski-outfits.

  2. Wat leuk!! Vooral die blauwe (hadden ze die niet in het roze?) Oh, ik krijg altijd heimwee als ik mensen over skien hoor….Ik snowboarde veel, tot manlief zijn arm heel erg erg brak. Hij mag niet meer skien…van zijn arts. En sindsdien, u raad het al, ben ik ook niet meer geweest. En ik mis het zooohoooo, maar verder geen snowboarde klubjes bij wie ik kan aanhaken en alleen doe ik het ook niet natuurlijk. We willen wel over een jaar weer op wintersport, dus het zal nog wel gaan gebeuren. Kids op les, man eh op het terras ofzo en dan…durf ik wellicht niet meer?!?! Jawel hoor, dat wel. Maar ik denk niet meer zo hard als toen.

  3. Fijn dat je niet meer kotst. Ik poep ook weer normaal. En ben geloof ik wel drie kilo kwijt. En d’r hoefde eigenlijk niks vanaf. Dus ik ben aan het interen zeg maar.

    Leuke ski outfits. Ik wilde de kinderen eigenlijk thuislaten maar die outfitjes zijn wel héél schattig. Ik ben alleen bang dat ze na één keer van de heuvel af glijden niet meer willen. En dat ik dan de hele dag binnen zit. In de skihut.

  4. Ooooooooooooooo man, als ik dat liedje hoor wil ik NU gaan skiën. Maar wat blijkt? Niks meer bij vrij in Gerlos. Ik internet en mail me dus nu onnozel om nog iets te vinden in de week van 28 februari. WIE MAAKT ME LOS????!!!!!!!!!!

  5. @kikkertje: hij is er nog steeds af, joehoe!
    @Ireen: oh men, het rooster. En wat dacht je van de sleetjes. En die jongen met die dansschoenen tijdens het rodelen.
    @aapie: ik wilde wel, maar t mocht niet..
    @Ramona: Ha inderdaad.
    @anouk: in het roze was ie echt té roze. Dan leek Olief net een Engels meisje zeg maar, die zijn ook vaak iets te roze. En gewoon gaan! Precies zoals je het zegt. Man op terras met biertje!
    @sanneke: das precies de bedoeling. Ze moet natuurlijk wel de show stelen hè.
    @Susy: beter een flügelslet dan. eh. Nouja dan dat wat met de h begint en eindigt op hetzelfde als kolenboer. PIEPPPPP 🙂
    @Marlieke: haha. Weet je, ik vind toch dat jij nog een klein voordeel had. Jij kon er tenminste bij zitten. Kon ik in feite ook. Maar was geen aanrader zeg maar. Ga zo ff bij je kijken, want dat interen, dat moet ik zien!!
    @Joeltje: Oh neeeeeee. Welk een drama. Hoe moet dat nu. Wat een stress. Eh. Kaprun anders? Zell am see? St Anton?

  6. @Reen: Manman, daar kunnen ze ook wel een stinker van maken zeg. Koos koeievlaai. Wat een butlucht hing daar. En die wc met dat groene kleedje erop. Ook zo fijn.
    En wat dacht je van die muts met Ski Renée??? Oh oh.

  7. Hallo! Sorry dat ik kom binnenvallen op je blog, maar dat heeft alles te maken met Sarah, u waarschijnlijk gekend van het fantastische sarahzegthallo.blogspot.com. Sarah is morgen jarig – 28 lentes! – en ze is verzot op verrassingen… En nu hoor je me natuurlijk al komen: stuur haar een verrassingsmailtje met verjaardagswensen op devos_sarah@hotmail.com. Eeuwige dankbaarheid van mijnentwege komt uw richting uit! Vele groeten! Bieke

  8. als echt lerares Duits moet ik je toch even corrigeren…het is “Wir wollen die Eisbären SEHEN”..voor de gehele verder collectie van Tim Toupet (du hast die Haare schön, du hast ein Zwiebel auf dem Kopf, du bist ein Döner)verwijs ik je naar mijn geliefde..

Geef een reactie

