Over het feestje waarop ik NIET, ik herhaal NIET als zwabber zal verschijnen

Samson_gert Al weken geleden viel ie op de mat. DE UITNODING. Voor het feestje van het jaar. Van vriend C en zn kornuiten.

En oh-hoezee-hoe-leuk. Tis een verkleedfeestje. Jaja. Thema: celebrities. Ik werd helemaal blij van de uitnodiging. Whiehaa. Lachen. Iedereen verkleed.

En ineens is het nu. En nu als in: het feestje is morgen. En we weten dus nog steeds niet hoe we nou zullen gaan. Jiri en ik.
Olivia, onze ster die zich zeker niet zou hoeven verkleden aangezien ze sowieso een heuse celeb is gaat niet mee.
Dus het duo A&J blijft over.

En ik heb geen zin om als Saskia en Serge te gaan. Of als Bassie en Adriaan. Of als Hans Klok en Sita.
En nee Marjolijn, hoewel Jiri best als pratende lantaarnpaal Gert kan gaan wil ik NIET als die afgrijselijke kleine afzichtelijke ranzige blaffende zwabber Samson gaan. Maar bedankt voor de suggestie.

Dus ja. Nu is het morgen al. We moeten allebei werken. En dan meteen vertrekken.

Iemand toevallig 2 pakjes in huis liggen? Van, pak m beet.. Brad Pitt en Angelina Jolie? We komen het morgen ophalen. En je krijgt ze zaterdag weer terug….

16 thoughts on “Over het feestje waarop ik NIET, ik herhaal NIET als zwabber zal verschijnen

  1. haha das kort dag 😀 ik kan een stel dat als popeye en olijfje gegaan.. haren strak naar achter, rode kleren aan.. Jiri kwakt een anker op zijn arm, klaar! een betere suggestie heb ik niet, sorry ^^

  2. oeps iets snel geklikt.. wil natuurlijk jullie wel een super leuke avond wensen en de foto’s zien wij natuurlijk met vreugde te gemoet!! 😀

  3. Wij zijn een keer als Holly Hobby gegaan, ook leuk. Je man in lederhosen. Inmiddels is die “wij” uit een ver verleden want het was met mijn ex. Inmiddels beter bekend als “de eikel”. Dus ja, geen goeie tip.
    En waarom schrijf ik dit dan toch op?

    Beats me.

  4. @allen: jaja. De winnende suggestie zat erbij menschen. En foto’s volgen. Maar nu moet ik eerst nog werken. En de inhoud van mijn tas vereeuwigen. En eten. En dochter vermaken. Tis wel weekend hè.

    Tipje van de sluier. Nou. Kijk dan maar naar zeppelin. Nu. De godganse dag. ZO. DOEI.

  5. MEGA MINDY!!!!! & TOBY!!!!!!!!!

    ja he.. ja he.. ik heb het goed he… vertel maar.. of je moet als bumba en bumbalina gegaan zijn.. maar ja dat is het ook niet helemaal denk ik zn rooie neus…

Geef een reactie

