liefste dagboek, ik draag veel geheimen met me mee…

Liefste dagboek, ik draag veel geheimen met me mee
Ik ben verliefd op Toby, daarvan heeft hij geen idee
Opa is een uitvinder, de beste die ik ken
Dat weet niemand en niemand weet
dat ik Mega mindy ben

Ik ben Mega mindy, Mega mindy
‘k ben een echte superheld
die elke boef op aarde velt
Ik ben Mega mindy, Mega mindy
Tegen onrecht, tegen kwaad
Mega mindy staat paraat

M’n allerliefste oma heeft een winkeltje met snoep
Migrijn dat is m’n baas
door hem draait alles in de soep
Hij is de commissaris, vindt zichzelf een top agent
Maar hij is de allergrootste kluns
die ik ooit heb gekend

Ik ben Mega mindy, Mega mindy
‘k ben een echte superheld
die elke boef op aarde velt
Ik ben Mega mindy, Mega mindy
Tegen onrecht, tegen kwaad
Mega mindy staat paraat

Liefste dagboek, komt er ooit een dag dat Toby weet
dat ik niet alleen Mieke maar ook Mega mindy heet
Dan pas weet ik zeker dat hij voor mij wil gaan
Wat heb ik aan een droomprins
die mij niet eens ziet staan

Ik ben Mega mindy, Mega mindy
‘k ben een echte superheld
die elke boef op aarde velt
Ik ben Mega mindy, Mega mindy
Tegen onrecht, tegen kwaad
Mega mindy staat paraat

Ik ben Mega mindy, Mega mindy
‘k ben een echte superheld
die elke boef op aarde velt
Ik ben Mega mindy, Mega mindy
Tegen onrecht, tegen kwaad
Mega mindy staat ((paraat))

Ik ben Mega mindy, Mega mindy
‘k ben een echte superheld
die elke boef op aarde velt
Ik ben Mega mindy, Mega mindy
Tegen onrecht, tegen kwaad
Mega mindy staat paraat

Celebrities_feest_nov_2008_006

22 thoughts on “liefste dagboek, ik draag veel geheimen met me mee…

  1. Ooooh! Ik zal straks jullie foto aan Nisse laten zien; hij zal jullie adoreren! Dat lied zingt Nisse ook veel, maar dan met ‘je hebt je oren aan de bel’ i.p.v. die elke boef op aarde velt.

  2. YEAH! en wat heb ik gewonnen?!!?

    ik bedoel ik heb je toch wel mooi even op het briljante idee gebracht.. en ik heb het aan het eind toch echt wel geraden…
    zelf vind ik een ere plaats wel op zn plaats denk ik zo.. maar ja dat vind ik.. als je een betere prijs weet mag dat natuurlijk ook..

  3. @Sanneke: Eigenlijk veel beter. Lekker met je oren aaaaaaaaaan de behellllll.
    @Kimske: jaja. JAJA. Je hebt gewonnen. Het megamindy-pak komt zo snel mogelijk jouw kant op.
    @Heikelie: Nou. Net toen ik Toby wilde kussen… werd ik weer teruggezoomd naar de capsule in mn opa’s werkkamer. Bummer.

  4. @allen die zo’n schitterend pak in de kast willen voor who-knows welke gelegenheid. Ik bedoel natuurlijk: om alle boeven en slechteriken een lesje te leren… Ik huurde het. Bij kledingverhuur baeyens in Antwerpen.

  5. Tooooooooooby Toooooooooooooby ik heb vlinders in mijn buik. Tis alsof ik in een bad vol liefde duik. En daarna kan ik het niet meer onthouden. Ik vind die Toby wel lekker trouwens. Die op televisie bedoel ik dan. Dat zou ik over die van jou natuurlijk zomaar niet durven zeggen.

  6. Hee Astrid,
    Waar blijft je tas inhoud? Je hebt toch wel gelezen dat je getagged bent? Of negeer je het hele gebeuren? (wat ik me kan indenken, haha)

  7. @Marlieke: dat mag je over deze toby gerust zeggen hoor. Dus.
    @Noek: jawel, jawel. kreeg m zelfs 2 keer. Maar ben steeds aan het werk en daar kan ik die zooi uit mn tas niet fotograferen. Maar the bag will follow.

Geef een reactie

