En het was gewoon GEEN krokodil

Onze lieve oppas en vriendin Caroline ging naar Australië. AUSTRALIË gewoon man. En 6 hele weken zaten dus zonder babysit. Wel kregen we af en toe gruwelijke foto’s. Van Caroline, zo bruin als een chocotoff. Slangen vangend. Of met een of andere good-looking-outback-Luke in de Australische.. eh.. ja outback dus hè.
Of met van die handsome surfdudes op het strand. Ja, ze heeft afgezien daar. Die 6 weken.

Ohja, ze zag er ook krokodillen. En ze zweeg over die enorme spinnen. Ze ging er varen en duiken en weet ik wat nog meer. En er was dus heel veel zon. asociaal gedoe, het zou verboden moeten worden, bruin worden in de zon terwijl mijn tenen er hier afvriezen.

En wat ze ook nog mailde:

Mail_caro_2

Dus ja. Toen begon het raden hè. Want ze gaf haar geheim heus niet zomaar prijs.
babykoala? Australische surfdude van pak-m-beet 2 jaar? Baby-surfplankje?
Ik verwachtte inmiddels zo ongeveer een levende babykrokodil. Altijd leuk voor onder de kerstboom toch. Tis weer eens wat anders zeg maar.

Gisteren kwam ze terug. En werd ik uit mijn lijden verlost. En hoe.
De uitdrukking "de max" is wat mij betreft het understatement van het jaar nu.
Want onze always-fashionably-Olive is weer helemaal up to date.

Check her feet…
Uggs_1_3 Uggs_2 Uggs_3      

20 thoughts on “En het was gewoon GEEN krokodil

  1. @Nienuh:thank God niet. Sheepskin it is.
    @Nicoleke: ja uiteraard. Das namelijk heel hip..
    @Marlieke: terecht, terecht natuurlijk. Maar anders neem ik ze de 17e mee. Kan emma ze eventjes aan!

  2. Ik wil niet vervelend zijn hoor.
    Maar met O. bedoelde ze míjn O!
    Ik zal niet moeilijk doen, ze mag ze nu nog even dragen, maar breng ze maar netjes mee de 17e.
    Dank u.

  3. Tssssssssss….onze beste vrienden zijn voor de bevalling 8 weken naar Australië geweest en all we got was een laffe koala met lange armen. Ik bedoel, ze wisten dat we een jongetje kregen maar ze hadden die Uggs toch voor mij kunnen meenemen?

Geef een reactie

