een onsamenhangend logje over niks maar mét foto's!

Dus. Het internet werkt in ons appartement niet meer. En nou moet ik voor een beetje internet tussen kwee-niet-hoeveel stinkende en dampende mensen gaan zitten. Met mijn lappie. En een internetbonnetje. 5 euro per uur. Afzetters.
En dat gaat trouwens niet als dochter niet naar de opvang is. Want die trekt hier uit pure verveling de kerstboom omver. Of ze schuifelt met haar mooie skibroek over de vieze vloer. Wil ik ook niet. Dus er wordt niet zoveel ge-internet these days.
En ik heb niet eens last van afkick-verschijnselen. Heus niet. Nee. Echt. Dus ik checkte net uit pure gewoonte ook even mijn werkmail. MIJN WERKMAIL mensen. In de vakantie. En ik zag 286 nieuwe berichten in mijn inbox. En die deed ik dus maar snel weer dicht.

Zo. Einde. Van dit saaie logje. Tijd voor foto’s. En rekent u even mee… de gemiddelde uploadtijd per foto. 9 min. tsjing tsjing. KASSA. Ik denk dat ik een internetcafé ga beginnen hier.

En nu zie ik hier zeg maar de Veerkampjes. Maar dan wat jonger. En de zoon draagt een burberry bodywarmer. En bruine laarzen. Soort van rubberen laarzen. maar de bovenste helft is van bont. Heus. En een net niet matching burberry-achtige sjaal. En de dochter draagt een hagelwitte jas. Met bont. En ze is TE geblondeerd. En deze ongeveer 16 jarigen? worden geflankeerd door moeder. In de 50? En ze denkt dat ze net zo oud is als dochter. En kleedt zich ook zo. En dan alles net Over-the-top. Ziet u het voor u. Ja hè. Ik geef nog wat tips: te strakke broek. Bontlaarzen. Jas met bont. Hoofdband. En te shiny zonnebril. Met matching oorbellen. (ja, skiet zo zalig, met van die lange oorhangers). En also matching shiny gloves. Tis genieten hier bij het internet mensen.
En nu zijn ENDLICH mijn foto’s geupload. Nou het logje nog zien te plaatsen.

Ik zeg: alvast een HAPPY 2009 iedereen. Want de kans dat ik hier nog eens minimaal een uur ga zitten voor 1 freaking logje acht ik bijzonder klein.

Sleeb

 
Tekenen1 Tekenen2

Slee2b_2 Mutsb

7 thoughts on “een onsamenhangend logje over niks maar mét foto's!

  1. Whaaa, heerlijk! Sneeuw, skiën, een zonnetje! En dan vooral heel hard lachen om die strakke broeken en oorbellen en Burberry-toestanden. Man man, wintersport haalt het beste in sommige mensen naar boven, zeg maar…

    Maarre, dit lees je toch niet meer daar in de sneeuw. Want wie betaalt nou toch zoveel geld voor een verslaving? 😉

    Een goed, gezond en vrolijk 2009 alvast!

  2. dat je überhaupt de moeite hebt genomen! als ik op wintersport ben, ben ik wèg.
    dus.

    maar ook alvast een fijn nieuw jaar voor jou en de jouwen dan!

  3. Ik ga vast hele grote oorbellen kopen voor als ik ooit ga skieën. 🙂 Dank je dat je al die moeite hebt gedaan om je lezertjes een plezier te doen! Olief is schattig als boardbabe! Enne, jullie ook vast een gelukkig nieuw jaar!

  4. …zit me hier af te vragen of ik twee zwangerschappen verder nog in die ulrtahippe ski broek van me zou passen *maar durf het niet aan, nóg niet* Volgend jaar gaan we het er weer op wagen *gaat vast tellen hoeveel dagen dat nog is*

Geef een reactie

