Over de wasmand die door de kamer schuifelt en over nieuwe schoenen

Wasmand_met_benen Sinds kort hebben wij een ultramodern nieuw feature in huis: de wasmand met beentjes. Een wasmand die vanzelf naar je toekomt als hij nodig is. Nu alleen nog iemand vinden om hem te vullen en ook weer te legen en ons leven is compleet.

En dan nog even over de solden. Kijk. Ik ga hier dus niet de volledige nieuwe collectie showen. Heus niet. Die komt vanzelf wel in beeld, met dochter als model.

Maar DE schoenen. Tja. Die moeten er wel even op. Ze staan hier voorlopig nog mooi te wezen op tafel. Tot het iets beter weer wordt. En ze ze aankan.
In de categorie übercute…
Nieuwe_schoenen

13 thoughts on “Over de wasmand die door de kamer schuifelt en over nieuwe schoenen

  1. hahaha, die foto is zó grappig!
    ze zit daar ook zo te zitten. Hahaha!
    en die schoenen, superduper!
    Ik kocht in de herfst ook zulke schoentjes.
    Bij de C&A, voor 15 euro ofzo!
    Keiversleten nu, maar toch plezier van gehad en ze staan nog altijd geweldig!
    Kan ook nu hoor.
    Voor een dagje kdv ofzo en dan een leuk maillootje erin…

  2. @C&A? 15 euro? *schiet nu in acute stress en durft nooit-of-te-nimmer nog de prijs van deze chaussures prijs te geven

  3. Ik zie al dat ik het verkeerd begrepen had bij Susy. Ik vind het práchtige schoentjes en vast van een veel betere kwaliteit dan die van Susy. 😉

  4. haha gewéldig! Zo’n wasmand wil ik ook wel ja. En die schoentjes zouden ook geweldig zijn voor een eventueel zusje voor Ruub. Goedgekeurd dus!

  5. @Inge: te veel Inge; te veel… En die wasmand is inderdaad een bietje klein. Tis dan ook de personal wasmand van Olive. Want van maatje 80 past er dan wel weer best veel in.
    @Joeltje: aan de slag dan!
    @Susanne: we oefenen nog met “de mand” op het netjes opvouwen en wegleggen…
    @Aapie: zie joeltje.
    @Nicoleke: goed gezien, die zijn inderdaad leuk!
    @Nicole: deze niet. Maar van de zomer had ze wel maryjanes van bobux. Zie logje van ergens in juni denk ik. En zie Marlieke … ook crocs heeft maryjanes dus.
    @Marlieke: ja zeg, ze is de eerste keer hier en meteen dit. Ik denk aan blokkeren, dat begrijp je wel.

  6. oooh, die schoentjes zijn geweldig! en die wasmand ook, ik doe hier in huis geloof ik iets verkeerd want zo’n wasmand heb ík nooit gehad…

Geef een reactie

