uitermate saaiheid op mijn vrije dag

Ik wilde dus een foto plaatsen. Van Olief. En van hoe ze zit, in haar troon. Gemaakt door mijn moeder. Ja mam, die foto dus.

Maar web-log doet raar. En plaatst een leeg vak als ik er een foto bijzet.

Zucht.

Wat nu? Ik bedoel. Zo boeiend is mijn vrije dag vandaag niet.

Ik deed vandaag 3 wasjes. En ik maakte de keuken schoon. Jaja. Indrukwekkend inderdaad.
En ik was bij de HEMA. Voor een fotomapje. Voor de muziekles van Olief. Waarover ik nog wel eens log.
En we eten vanavond bloemkool. Uit de oven. Met gehakt.

En Olief ligt al 2,5u te slapen.

Jaha. Een spannende dag.

Ik zou dus ook liever die foto plaatsen. In plaats van u te vervelen. Tsja. Dan ga ik nu maar dat 3e wasje uit de machine halen.

Dus.

edit 20.04… de foto! Nu dan toch…
Sesamstraat_kijken_2

13 thoughts on “uitermate saaiheid op mijn vrije dag

  1. Ik vind saaie dagen vreselijk!
    Ben dan heel ontevreden en heb nergens zin in.
    Dan denk ik : gebeurde er maar eens wat of ik bel iemand, die is dan niet thuis. SAAI!!
    Jammer dat het niet lukt met die foto. Maar dat hoort weer bij een saaie dag. Let op je bloemkool!

  2. Over saaie dagen gesproken, loop ik tijdens een verloren uurtje tegen deze site aan. Leuk om te zien dat het goed met je gaat 😉

    Arjen

  3. What an interesting life you do lead! Zo zien mijn vrije dagen er ook uit. Maar dan zonder kind natuurlijk. En ik vind het heerlijk! Het zalige niks. Wasjes doen en naar de Hema gaan. Ik wil huisvrouw worden.

  4. hier ook veel van dat soort dagen, soms vind ik het heerlijk, maar soms baal ik ervan. Kijk haar daar nu zitten, met d’r tenen in de lucht. Enig!

  5. Ik houd van dit soort saaiheid. Al was ik dus niet overdag. Alleen in de daluren. Ik ben een groene neet. Daarover misschien morgen meer.
    En de beentjes zo de lucht in, zo achteloos? Zo zit ik ook altijd. Heerlijk. Lekker in m’n core.state met m’n benen in de lucht.

  6. Een beetje stretchen vanuit haar luie zetel, dat heeft ze al goed onder de knie die dochter van jou!!

    Maar zeg nu eens eerlijk, stond de tv aan? Op zo’n ‘weer helemaal slank in slechts een paar dagen tijd’-programma en was je zelf ook lekker aan het meedoen?? Vandaar dan ook die maat 29 waarschijnlijk?!

    Elke

Geef een reactie

