en mijn meisje skiet!

Ja. U heeft het goed gelezen. Mijn meisje skiet.

Wel reden we samen eerst een luttele 980 km. Of het niks was. Op weg naar pappa.
Dat ging best goed eigenlijk. Op de kakluier tot in de oksels na. En dan de zon erop. Ik zeg u… dan ruik je geen bloemetjes…
We sliepen samen een nachtje in een hotel. En vrijdag kwamen we aan. In de zon. DE ZON. Zo fijn.
Wel jammer dat ie vandaag alweer weg is. De zon dus hè. Maar who cares. Als ie straks maar weer terug is aub.

Goed. Skiën dus. 15 maanden en 3 weken is ze. En los lopen doet ze nog niet. Skiën daarentegen… kiek haar nou eens gaan! Van de weersomstuit deden we 2 pistes, de tapijtlift én de sleeplift. Ze vond alles even leuk.
Ski_met_pappa
Virage Trotse_olief Tapis_roulant Tapis_roulant_2 Mamma_olivia Sleeplift Terras

En toen, op het terras. Nou. Toen vond ik haar ineens zo groot. Hoe gek is dat. Maar kijk nou…

24 thoughts on “en mijn meisje skiet!

  1. Wat ziet alles er leuk uit!
    Echt op afstand genieten van jullie.
    Ik herken ook het roze shirtje!
    Hopelijk komt de zon weer snel.

    liefs
    mamma

  2. @Sanneke: ja stoer ineens. Helemaal het goede woord.
    @mamma: goed hè. En dat voor 1 euro. haha. leve de Hema.
    @Ramona: haha, ja dat hoor ik van iedereen. Maar gezien de snelheid waarmee ze nu al op haar billen door de kamer schuift… denk ik nog steeds dat dat niet veel zal uitmaken. Wat ongetwijfeld heel naief is en waar ik op terug zal komen 🙂
    @Ellen: wij hebben eigenlijk geen kinderen maar berggeiten… Olief vindt alles hier de normaalste zaak van de wereld. Denk jouw kids ook?

  3. @tascha: goed plan 🙂
    @Anouk: jaja! Maar.. gisteravond liep ze dus ineens los! Joehoe. Maar kan niet inloggen om te loggen 😦
    @Ciska: ze heeft alle collega’s van haar vader al ingepakt… haha. Wij vrezen echter meer voor de zoons van de huidige generatie skileraren waar ze momenteel op het kdv al mee zit te sjansen…
    @Door: zie hierboven.
    @Car: thanks!!
    @Yvon: mee eens natuurlijk, haha.
    @Elke: ja hè!
    @aapie: inderdaad. Maar nu ik dit typ weer even heel klein, ze wil persé op schoot hangen…
    @Marlieke: haha, dat dachten wij later ook. Heb 5 filmpjes gemaakt “voor later”!
    @Inge: Ja vandaar! Maar sneeuw is uiteraard ook fijn!

  4. Ik hyperventileer. Van jullie meiske op ski’s. OMYOMY!
    Wat een chickie! Weet ze dat er volgende week een héél erg leuk jongetje naar Gerlos vertrekt met papa en mama? Weet ze dat? Ze mag best komen eten hoor, al ligt het niet om de hoek. Maar voor zo’n leuk jongetje heeft ze die reis wel over hè?
    Ik zie ze al voor me, samen op ski’s.

  5. @Louise: ja hè. 🙂
    @Korffies: dank je! En welkom. En ja, tis een moppie. Heb je goed gezien… Overigens is ze wel min of meer voorbestemd, want haar vader is skileraar!
    @Nicoleke: Lekker hè. Nou doet ze nu nog niet veel hoor, maar ze vindt het wel allemaal geweldig.

  6. Dus ook maar even bij jou gaan kijken want was toch wel erg benieuwd naar jou meiske (n.a.v. je reactie bij Joeltje). Wat een griet zeg! Enige foto’s!

Geef een reactie

