spending the weekend with Olive(s)

WEEKEND! Het is WEEKEND!!

Little miss sunshine, ons zonnetje in huis. Ons allerliefste meisje. Altijd vrolijk. Altijd lief. Ik zeg: goedemorgen…
It_wasnt_me_0_4

It_wasnt_me_3

Goed. The little rascal moest er blijkbaar nodig "eens uit". Op naar de dierentuin. We moeten namelijk wel dat gezinsabonnement eruit halen. Om de zwangere olifant (verhaal op zich, 23 maanden zwanger mensen. Van een kleine van ongeveer 100 kilo. Waarvan ze dachten dat het in februari geboren zou worden. En dat de kleine dan stiekem niet komt. Waarna de prognose ineens mei werd… Ik zeg: respect voor deze oermoeder) de giraffen, de pinguins, de apen en alle andere al-dan-niet exotische diersoorten te bekijken. Maar het mooiste zijn uiteraard wel de Anatidae. Die zie je namelijk echt NOOIT…

Stappen_3

Leukste_van_de_zoo_3 *Anatidae (ook eendachtigen of eenden genoemd)

En om dit verder weinig interessante tekst bevattende logje maar weer af te sluiten:

what’s in a name

Olive_2 

15 thoughts on “spending the weekend with Olive(s)

  1. =)

    (en olifanten. moet meteen denken aan olifantje appelmoes. en eenden. pret. daarom gaan wij naar de kinderboerderij, ook wat goedkóper dan de dierentuin hahaha ; en die laatste foto is ook te gek, zeg.)

    (maar nog niks gebrand, dus hè. eerst iedereen ziek-ish en vandaag kleuter’s kamer op de kop gehad. veranderd. (hij héél blij =) maar komt!)

  2. @Inge: ik mailde het al: geeft niks. Eerst allemaal uitzieken. Dan al die kamers doen. En bijkomen van het zwembadgebeuren. En dan zie ik die cd vanzelf wel verschijnen!
    @Ciska: jaja. Echt Hema. Ze heeft ook de slaapzak. Net als Kobus dus.
    @Nicoleke: 9.02u wel goed? Komt ie….

  3. Kijk dat bedoel ik nou. Komt er straks een olifant(je) van 100 of 140 kilo uit en iedereen vindt : “Ohhhhh wat schattig!”
    Ik ben geen 100 kilo (scheelt niet veel) en niemand vindt dat schattig.
    🙂
    En eeh ja..wat hebben jullie toch een prachtige meid!!!

  4. Hihi..geweldig: It wasn’t me. De bank had eigenlijk ook hetzelfde Hema-motiefje moeten hebben, dan had ze zich echt onzchtbaar kunnen maken :).

  5. De zoo! Da’s lang geleden..van toen ik in’t lager zat denk ik:)

    Maar nog even wachten dus,tot die kleine olifant komt in mei (logisch toch, als die in februari niet geboren werd dan zal het wel direct mei worden:)

  6. Ze is echt GROOT!
    Die foto met die eend!!Past heel goed bij mijn expositie!
    Helaas heb ik hem niet zelf gemaakt.

  7. Een duidelijk eigen willetje: smullen van de olijven en de eenden in de dierentuin het mooist vinden :-D. Wel slim bekeken van haar eigenlijk: daar kan ze tenminste iedere dag van genieten.

  8. Ja, moet je eens goed luisteren. Mijn geweten was net de kamer uitgelopen. Kan d’r ook niks aan doen.
    Hahaha, dat snoetje erbij. “Heb ik dat gedaan? En mag dat niet??”

  9. Ooh, wat is zij een cuteypie in die pyjama!
    Heerlijk, zo’n stinkend pyjamakind!
    En de dierentuin.
    Leuk hoor.
    Vraagt die olifant niet inmiddels om een keizersnee?
    Is er nog wel genoeg vruchtwater?
    Ik maak me zorgen….

Geef een reactie

