koffie, koffie… TIJD

Het is mijn middagpauze en ik probeer te bedenken wat we vanavond gaan eten.
En dan ineens, vindt een onverklaarbaar proces plaats in mijn brein. Kabeljauwfilet… oven… POEF……….

En ik hoor… tudududududuuu tududududududuuuuu "wat eten we vandaag".
En ik denk RAJA! Raja Lisjanskie. Lihanski Lietjansci. Good Old Raja dus, die in mijn studententijd altijd stond te koken bij Hans en Mireille.
Maar Raja, die kan ik dus mooi NIET terugvinden hè. Von erdbodem verschwünden ist die Raja. Tesamen met haar recepten. 
Dus moet ik het met Hans en Mireille doen…

Koffietijd Kijk ze weer eens gezellig zitten, zo samen op de koffietijdbank. Geen idee meer wat ze er verder deden?

Oh jawel. HET BOODSCHAPPENSPEL!

Boodschappenspel

Speelt u weer even mee. De winnaar krijgt de koffietijdtaart. Of de koffietijd boodschappenmand. Af te halen in de studio uiteraard….

14 thoughts on “koffie, koffie… TIJD

  1. hahaha vréselijk vond ik dit. m’n moeder nam het altijd op en dan keek ze het als ik thuis was (nou jaaaa!) en dan spoelde ze de helft door. raja ook, soms… ; )

  2. Een wonderbaarlijk brein heb je, Astrid! Raja van koffietijd, daar had ik érg lang niet aan gedacht. Maar inderdaad, wat Miek zegt, waar heb je Raja voor nodig als je smulweb hebt?

  3. @Inge: nam ze het echt op??? haha.
    @Susy: Volgens mij kun je Hans nog regelmtig in zn koffiebruine oogjes kijken als ie in de jury (je weet wel, op zo’n heuse troon, de hit in tvland) zit van van die musicalwedstrijden enzo…
    @Miek: smulweb is ook goed idd!
    @Sanneke: tsja. Mijn bijzonder brein. Dacht laatst ook aan RAAK cola bij een logje van Iben over vreeschlijk hippe kleding van het merk Raak. En aan van die glazen die je vroeger had, overgebleven van een mosterdpotje. En en.. enz…
    @Yvon: WAT GOED!! Geniaal, daar is RAJA gewoon!!

  4. Wij noemde Hans altijd een tosti. Want zo zag hij eruit. Alsof hij de godganse dag onder de zonnebank lag. In zo’n tosti-ijzer.
    Dus.
    Het was wel altijd gezellig he. Koffietijd.
    Als ik ziek was, dan keek ik dat ook.

  5. @Nicoleke: haha. Wij noemden hem dus chocotoff. Voor dezelfde reden.
    @Sanneke: Jaaaaaaa. Raider smaakt dubbellang…. lekker krokant!

  6. Oh die Hans en Mireille. Zij met dat vreselijke, fantasieloze kapsel en hij zo bruin dat het wel moet afgeven. Haha, maar leuk was het wel. Oerdegelijk Hollands Vermaak.

  7. @Door: ik denk dat ie daadwerkelijk afgaf inderdaad. Of afgeeft. He’s still a brownie.
    @Cisca: Volgens mij ook doordat het gewoon ELKE DAG op tv was… En omdat ik studeerde toen….

  8. Raya?? Kan het me werkelijk niet herinneren… wat ik nog wel weet is dat er 2 vrouwen met 20 gulden moesten gaan winkelen om een leuk outfitje te scoren. Sommigen deden dat werkelijk heel erg goed.

Geef een reactie

