sollicitatie

aan: studio 100, België.

Beste Karen en Kristel,

Ik ben Astrid. Maar met een beetje fantastie kan Kastrid er ook wel door toch. Ik ben blond. Spreek Nederlands en ben receptief ook wel handig met het Vlaams. Ik woon namelijk in Antwerpen.
Verder ben ik blond. Of toch blond geweest. Met wat citroensap in de zon ben ik vast in notime zo blond als die afvallige Katleen.

Ik houd heel veel van kinderen. En als ik later oud ben zou ik graag een poezenasiel beginnen. Ik ben namelijk dol op die ranzige mauwende en tegen je voordeur aanpiesende haarballen dieren!

Mijn wens is wereldvrede. En dat alle kinderen samen kunnen zingen en dansen en spelen in de zon. Van Afrika… tot in Amerika… Van de himalaya… tot in de woestijn!

Mijn kledingstijl is erg gevarieerd. Voorkeur heb ik voor felle kleurtjes, korte rokjes en naveltruitjes!

En uiteraard zing ik als een nachtegaal en kan ik dansen als de beste! Bovendien ben ik per direct beschikbaar en in het bezit van een auto én een rijbewijs.

Ik hoop snel iets van jullie te horen,

Met vriendelijke groeten,

kastrid!

edit 16.18u met dan aan nicoleke
K3_as_2 

Ik met mn nieuwe beste vriendinnen…

25 thoughts on “sollicitatie

  1. Haha! Nou, en was Susy Piet Piraat even vergeten? Da’s een echte viezerik hoor. Zag ik bij Evita. Ik zou er nog even over nadenken Kastrid.

  2. Beste Kastrid,

    Dank je voor je sollicitatiebrief. Leuk, leuk, dat je ons studio 100 wil komen versterken. Piet Piraat en ik willen je graag uitnodigen voor een vrijblijvende eh, kennismaking. Die korte rokjes en naveltruitjes spreken ons wel aan.

    m.vr.gr.

    Gert

  3. Kastrid klinkt een beetje als een gemorfte Karen en Kristel. Een beetje eng dus. Maar voor de rest: gék zijn ze als ze je niet aannemen.

  4. @Susy: Voor een K3salaris wil ik zelfs de salsa dansen met eh. Nou niet met Gert dan. Maar wel met Samson.
    @Nicoleke: met dank aan jouw foto helemaal…
    @Miek: Oh shit ja. Piet P. Eh. Ik verstop me dan gewoon achter Stien Struis. Volgens mij kan ik daar zelfs 3 keer achter.
    @Gert: Tijd? Datum? Ik neem dan wel mijn man mee trouwens. Hij heet Toby, u weet wel. Die van MegaMindy.
    @Yvon: Gemorfte Karstrid en Kristrid?
    @Door: dank je dank je.

  5. hey, das niet eerlijk, die baan is voor mij!!!

    houd ik wel gewoon mijn eigen naam, dan kunnen ze t de groep lekker afkorten met K.A.K. is Susy ook meteen fan 😉

  6. @Kanita: Ik zeg alleen: Kan Niet Ta. Want jij bent immers niet blond. En je woont niet in België. Dus… 🙂

  7. Na jah zeg! ik was toch een uurtje eerder, dus ik denk dat ik het ga worden…gaat daar mijn telefoon??? ha die Gert! hoe’st met die stinkende rothond van je?

  8. Haha, ik las vandaag het schokkende nieuws in de telegraaf. Maar kastrid mag vast auditie doen 😉
    En twitterdetwit, de spijkerbroek is erg origineel.
    Als ik u tref in Antwerp de 4e april, zal ik zorgen voor een vogelspeldje voor Olief.
    Einde vreemd bericht…

  9. Hi twitter, het werkt hoor, zag je berichtje een keer of 3 🙂
    Maar jammer dat je er niet bent, ben je weer skien, jij lucky woman?
    Ik zal Sarah wel ontmoeten, leuk he!

  10. Beste Kastrid,

    Wil je nou echt zeggen dat ons Toby vreemd gaat? Ik ga eens efkes met Mieke overleggen wat die daarop te zeggen heeft.

    iets minder vr.gr.

    Gert

  11. Ik stel voor dat er eerst een zang- en dansauditie aan voorafgaat. Online. Mochten wij namelijk weer eens het vreselijke idee opdoen om peperdure kaartjes te kopen om op een kilometer afstand naar drie huppelkutten te lopen navelstaren, dan willen we er wel iets net zo onfatsoenlijks voor terug.

  12. …dus. Ik heb overduidelijk iets gemist * mental note: dringend een abonnement op de Telegraaf nemen* Maar hee, serieus, altijd al gedacht: there’s no businnes like show businnes!

Geef een reactie

