De vraag van vandaag…

Melk DE VRAAG VAN VANDAAG…

Melk komt van de… ?? …

16 thoughts on “De vraag van vandaag…

  1. ik snap ‘m denk ik niet zo goed.
    Ehm. Wat moet ik zeggen?
    De koe?
    De mem?

    Wat wat wat?
    En kan ik wat winnen?
    Anders dan laat maar.

  2. huh?
    ik wil zelf ook best wel wat winnen, maar verder dan melk van de….geit? kom ik niet.
    En.

    ik heb je getagged 😉

  3. brr, melk….

    Over het tongriempje:

    Hier precies hetzelfde hoor! Ik heb het ook al diverse keren aangekaart. Maar ze doen er niets aan zolang er geen problemen zijn. Volgens mij is het gewoon een kwestie van tongriempje doorsnijden. Denk onder plaatselijke verdoving ofzo. Ik vind het onzin dat ze er niets aan doen als je er zelf mee komt. Bij Nemo vind ik het ook etisch, want zijn tong wordt nu steeds meer verdeeld in 2 helften. Bovendien vind ik het gewoon zielig dat hij niet eens zijn tong uit kan steken, of zijn lippen af kan likken. Dus ik wacht het onderzoek af, en als ze daar niet zeggen dat het beter is dat ie doorgesneden wordt, dan ga ik naar de huisarts. Niet met de vraag of ze er wat aan kunnen doen, maar met de mededeling dat ik WIL dat ze er wat aan doen. Ik weet toch zelf wel wat het beste is voor mijn kind! Zo!

    Groetjes!

  4. de witte motor. Natuurlijk!

    Brrr, vies goedje trouwens. Ben niet zo’n melkdrinker. Of eigenlijk: ik drink het al niet meer sinds m’n leeftijd van 2 maanden. En da’s heul lang geleden. Dus. Dat je ’t ff weet.

Geef een reactie

