Lieve Noeks

noeks vriendenboekje

wat is op dit moment je obsessie

Twitter

wat draag je nu

Bak_speelgoed een bak speelgoed.

doe je vaak een dutje

NOOIT…
Dutje

wie heb je voor het laatst een knuffel gegeven

Kiekeboe

wat wordt het avondeten Wat eet ik nu

Koekjes

wat heb je voor het laatst gekocht

Deze geniale muts!
Muts

waar luister je nu naar

Novastar AANRADER!!

welk weerstype is jouw favoriet

Zon meer specifiek: zon op de sneeuw

hoe laat sta je gewoonlijk op

7oclock

favoriete vakantieplek

Vakportico2b Umbrie!

hoe ziet het landschap van je gedachten eruit

Collage10_3

En nu zeggen mijn gedachten. GA JIJ EENS SLAPEN. SJU SJU.
Dus die andere vragen. Nou eh. Die komen nog.

11 thoughts on “Lieve Noeks

  1. Haha, jij hebt echt tijd over. En wat voor tijdstip om nog een logje te schrijven! Maar volgens mij lag ik er toen ook net in. Heb ook nog wat aanpassingsproblemen.

  2. Ik ving het stokje ook al! Haha, jij hebt het leuk gedaan met al die foto’s! Maar die laatste: je gedachte bij een pak halfvolle melk van de AH? Da’s toch niks? Bleegh, melk is vies!

  3. haha, leuk hoor! en nu zit je in het vliegtuig denk ik zo…
    geniet ervan! ik ben best een beetje jaloers op je! beetje veel, maar hee, ik ga naar Antwerpen, the place to be!

Geef een reactie

