my first…

Kijk. Wat Olief betreft ben ik dus een verschrikkelijke, eh (spiekt even bij Iben voor de juiste term…) fashionista. Juist. Dat dus.

Wij wonen namelijk in Antwerpen. Antwerpen! Het shoppingwalhalla. Zeker in maatje Olief. Alles wat hip-ende-trendy is op kindergebied vindt men hier. Echt. Heus. Het is vreeschlijk voor je rekening. Maar inmiddels ben ik een expert met het pasje.
Als in. Ogen dicht. Pasje erdoor. Rats Rats. Typ Typ Typ Typ. En gekocht. Zo makkelijk is het. En de rest van de maand leven op broodjes kaas is heus niet zo’n probleem…

Zo ook vandaag. Mijn rekening zucht al. Maar who cares. Mini-fashionista Olijfje is weer een artikel rijker. Ze kan weer door de deur van het kinderdagverblijf. Want helemaal hot en blooming.

Cause My Little Olive, got herself today…
Desigual_logo_2 

HER FIRST DESIGUAL

Myfirstdesigual

15 thoughts on “my first…

  1. Ik hyperventileer. Heel hard. Echt waar.

    En die uitnodiging om Mister T. eens in te laten meerijden, is die serieus? Want dan gooi ik ’t kind binnenkort ’s in de auto op ’n vrije dag en komen we Suzy uitproberen.
    En Olief en Mister T. laten daten.
    En shoppen.
    Of zo.

  2. @Vita: precies. She’s worth it. Trouwens. She’s worth the entire collection. Nu zoek ik alleen nog een sponsor… 🙂
    @Joelz: aber natührlich Joelie. Inpakken die kerel van je en deze kant op in jullie bolide.

  3. Wauw, vast gekocht in die winkel in dat steegje bij de Meir? Ik voelde het geld zo hard uit mijn beurs rennen dat ik zelf maar de winkel uit ben gerend…

  4. @Gypsy: en das waar ik het voor doe hè. iomdat ze er zo blij mee is. Heus niet omdat ik er blij van word hè. Nee nee nee. Alles voor het meisje.
    @Sanneke: en het is momenteel ook nog weer voor dat open dakje. Ze stapt zo meteen in, dat begrijp je!
    @Anouk: Ja die ja! Thanks voor de tip nog!
    @Toetje: thanks!
    @Tascha: eetclubdagje hier zit in de planning! dus begin maar vast te sparen, je gaat los voor kiki denk ik!

  5. Ja halloooooo zeg! Hoe cool is dit?!?!?! En jij? Jij moet dan ook een DESIGUAL aan he?! *verwijdert alle afspraken in de agenda voor een dagje Antwerpen*

  6. tjongejonge, wat heb ik jou lang niet gelezen zie ik! *kruipt van schaampte onder het bureau*
    Je hebt me gewoon 2 maanden geleden gelinkt en ik weet van niks. Maar een echte fashionista it is! Wat een schoonheid! Wat een klasse!

Geef een reactie

