Olivia Jolie

Kijk.

Je kind valt wel eens.

De allereerste keer was meteen ook de allerergste. Voor mij. Niet voor haar. Zij was het alweer vergeten. Ik snufte nog lang na. Mijn meisje. Had. Zich. Gestoten.

Er volgden meer ongelukken. Uiteraard.
Ik bedoel. Ga zelf maar eens met volle handen op een wankel stoeltje staan. Dans wat. Spring wat. Das vragen om ongelukken.

De eerste keer "met bloed" was ik toch weer in utter shock. Mijn. Meisje. BLOEDT.

Gisteren haalde ik haar op van het kdv. Ze was gevallen. Van het klimtorentje.
WTF doet een klimtorentje met glijbaan op een kdv? Wat is er mis met een puzzel? Tekenen? Stilletjes samen op de grond liggen…

En voor het eerst moest ik lachen.
Het leed was al geleden.

Maar wat kreeg ik mee?

Olivia Jolie..

Zonder botox!

Geef een reactie

