How would you get into our toilet and close the door?

Goed. Na die poep kan ik nog wel even verder gaan. Met een poep-gerelateerd puzzeltje!

Ja Astrid, leuk man. Een puzzel! Jaja. U juicht. Daar achter het schermpje. Ik zie het wel.

Goed.

De toiletten op mijn primaire werkplek. Type jaren 30. Er staan er 6 op een rijtje. Gezellig. Want dan kun je nog eens bijkletsen met je studenten terwijl je een plasje doet.

Ik zeg u, als je er eenmaal op zit zit je goed. Tis de weg ernaartoe die "understatement van de eeuw" nogal lastig is.

In eerste instantie lijkt er niks aan de hand. Maar kijk nog eens goed. Kijk naar de plaatsing van de toiletrolhouder. Van de maandverbandbak. Of hoe dat ook mag heten. Dat stinkding met zo’n ranzige schuine klep. Waar altijd van die… nouja. De dames onder u weten wel wat je ziet als je die klep open doet. Want het valt er NOOIT netjes door. Goed. U ziet de toiletborstel. Die dus NIET op de grond past. Wegens plaatsgebrek.
En kijk nu naar de deur. Die naar binnen, ik herhaal, NAAR BINNEN opent. Vlak langs de pot.

Picture this. Je stapt naar binnen. Met je tas. (Of zonder tas, maar meestal heb ik een tas bij me) Tot zover geen probleem.

Maar waar ga je nu staan of zitten om de deur te sluiten?

Alle tips zijn welkom. Want dat klimmen op de bril begin ik een beetje beu te worden…             Toib_4   Toib_3

17 thoughts on “How would you get into our toilet and close the door?

  1. Ja.
    Het zijn de belangrijke issues in het leven.
    I get that.
    En er zit niets anders op, dan je erdoorheen te vouwen, door dat kiertje.
    Of, plastuitjes aanschaffen en bij de heren gaan piesen.

  2. Als ik overwerkte was ik meestal de enige vrouw (overdag gelukkig ook maar 5 vrouwen (en 71 mannen)). Dan liet ik onze jaren ’60 deur gewoon open. Gebeurde op andere momenten ook wel eens: ik presteer goed onder druk.

  3. Je moet jezelf dus eerst fijn tegen die maandverband aan hangen en dan kun je de deur dichtkrijgen. En terwijl je plast zit jij heel erg naar links te kijken….
    Gatver.
    Ik zeg: arbo niet verantwoord.

    Oplossing: ophouden of naar de mannenwc gaan, je zal zie, die zijn veel logischer ingedeeld. In elk geval geen gore maandverbandbak.

  4. Handig!
    Vast door een man gemonteerd die zooi…
    Ik haat dit soort toiletten hoe deprimerend ….zucht
    enne ik doe die deksel echt nooit of te never naar boven hoor gatver ik gooi de tampons gewoon in de wc…jaja weet het maar alles beter dan in die bak kijken, bah.

  5. Je klimt óver de maandverbandbak (let op, houd je intussen wel stevig vast aan de toiletborstel, want anders ga je hè?) en laat je via de stortbak zo de plee op glijden.

    Zou niet weten hoe het anders moet.

    @ilse: Dan komen er bij de volgende die doorspoelt straks honderden van die dingen naar boven cirkelen omdat ie verstopt zit! Ook lekker :S

  6. Uhm, nou ja. Ik zeg: klauter in je eigen hokje, en zorg dat het hokje naast je leeg is. Hang jezelf dan half over het muurtje van de buurvrouw (die er dus niet is), en trap met je voeten je eigen deurtje dicht. Laat jezelf naar beneden zakken op de pleebril en doe wat je moet doen. Eruit: hijs je weer aan dat muurtje van je buurvrouw (en als die er inmiddels is, kun je meteen even ‘doei’ roepen) en zwaai het slot eraf met je voet. Enige sportiviteit is wel gewenst.

    En anders: ophouden. En snel naar huis. Geen andere mogelijkheid. En ik kies voor deze laatste optie. Want ik heb iets teveel ervaring met maandverbandbakken die veul te lang staan…

Geef een reactie

