Could you be, the most beautiful girl in the world…

Kijk. Ik vind Olief het mooiste meisje van de wereld. Maar dat moet ook. Want ik ben, zeg maar, niet geheel zonder vooroordelen. Aangezien ze mijn dochter is.

Als anderen haar ook mooi vinden vind ik dat dan ook vanzelfsprekend heel fijn.
Goed, waar wil ik heen met dit betoog… Het meisje was koud 3 maanden oud. En iemand vroeg of ze geen model mocht zijn. Oh Nee. Dat wilde ik dus niet. Geen vreemde fotografen in de buurt van ons prinsesje.
Nee. Op 6 maanden nog niet. Nee.
Met 9 maanden was ze dan eens pasmodel. En ze paradeerde rond als een prinsesje in de mooiste jurkjes. Dus ik dacht, ach, we kunnen het dan wel eens proberen.
Begin december had Otje haar eerste heuse fotoshoot.

En dat was dus een Drama met een grote D. Ik heb haar nooit zo zien snikken. Bovendien kwamen er wat tanden door. Wat de feeststemming nog wat opvoerde zeg maar. Het was voorlopig dus ook de laatste keer. 

Maar nu ben ik toch wel een proud mama.
Want bijzonder is het, om je meisje paginavullend in het boekje te zien.
Zucht.

Olief_strassklein

And if the stars ever fell one by one from the sky
I know mars could not be too far behind
Cause baby, this kind of beauty has got no reason to ever be shy
Cause honey, this kind of beauty is the kind that comes from inside

Prince "the most beautiful girl in the world"

23 thoughts on “Could you be, the most beautiful girl in the world…

  1. WAAAAUW!
    Ja, helemaal tof hoor!
    Mijn kinderen moeten het met een thumbnailtje in een tijdschriftje doen, hahaha!
    Deze is prachtig!
    Echt waar!

  2. Ach ja, ik herken het wel… Dochter is ook gevraagd om modelletje te spelen (ja, trotse mama ben ik ook:) maar ik heb ook nee gezegd. Te jong, te veel gesleep. Maar het resultaat is bij Otje wel scháttig! Daar zul je zeker trots op zijn…

  3. Wauw! Het blijft wel bij kindermodelletje he?! Voordat ze op 12-jarige leeftijd vol op de coke en uitgehongerd over de catwalk banjert.

  4. Oooooooooooo ben jij zo’n moeder? Zo’n “kijk mijn kind staat in ’n tijdschrift” moeder. Juist ja.
    Tsssssssssss……..

    @Iben: whoehahahaha!!

  5. Ik vind dat nummer van Prince zooooo mooi.
    En de foto ook.

    Alleen ze wordt niet zo’n Little Miss Sunshine modelletje he? Je weet, van die Amerikaanse opgetutte meisjes van vijf. Want dat vind ik dus echt verschrikkelijk.

  6. @Susy: Maar straks, ineens, sta je vast met T+O op de cover. Way Cool…
    @Oc: gesleep viel me goed mee, het gekrijs minder. De volgende sessie is “als ze zelf kan bedenken dat ze het graag wil”
    @Nicoleke: ja hè.
    @Ilse: dit is het boekje van de kleding zelf, wat in de winkels ligt enzo.
    @Iben: Oh, is dat erg dan? *gaat zich nu serieus bezinnen op het thuisgebruik tbv mijn slanke lijn…
    @Anouk: nee, wel een cadeaubon. Zodat ik zelf iets kon uitkiezen.
    @Yvon: haha, ik zal haar gegevens even doorsturen, kunnen ze later samen op de foto.
    @Door: merci!
    @Ellen: thanks!
    @Linda: thanks too!
    @Joel: ja joh, dat je dat niet had ingezien. Zo ben ik dus hè. En nu ga ik mezelf even aanmelden bij alle tv-programma’s en Otje aanmelden voor heuse beauty-pageants. She’s gonna make me rich…
    @Sanneke: gaaf hè!
    @Cisca: Zie Joel.. heb haar al opgegeven voor diverse pageants and as we speak staan de krulspelden in haar haar en laat ik een paar shiny jurkjes in elkaar zetten. Verder werken we hard aan haar tap- en zang-act.

  7. Mooi! Prachtig klein meisje! Bijna net zo mooi als A. Bijna, hé.

    En die Amerikaanse wedstrijden: dat verdient écht goed. Kun je ’t kind zo naar de uni van sturen. En haar ook nog eens een paar keer voor laten zakken voor d’r rijbewijs. Doen dus! 🙂

  8. mag je de kleertjes dan ook houden? of krijg je plenty pegeltjes mee naar huis? hoe dan ook, sjatzige kleertjes heeft ze aan. en ze staat er überlief op. maar het zou niks voor mij(n kind) zijn..

  9. Aaah, oLIEF! Hele mooie foto!

    Sterre is tot op heden nog niet van de straat geplukt door een modellenbureau. Maar dat kan nóóit lang meer duren hoor. 😉

  10. wel echt SUPERleuk dit.
    Nova is in september aan de beurt bij een fotograaf in de buurt. die is zich aan het bijscholen bij de fotovakschool in de buurt. dat is dus verder geen published work, maar toch vind ik het al reuzestoer.
    en ik krijg een uitvergroting, haha.

Geef een reactie

