And the little girl turns 3 times eleven…

Taart_2

23 thoughts on “And the little girl turns 3 times eleven…

  1. Wat een jubileum! Gefeleciteerd meid, maak er een groot feest van. Schitterende taart trouwens. Dat kunnen die Belgen wel he?!

  2. Een mooie taart voor een oude taart.
    Je hebt ’t verdiend en eet nog lekker ’n stukske van mij. Geniet met het mooie weer van al je rimpels.
    Liefs

  3. Zeg.
    Stel dat je eergister jarig was, en geen taart hebt gegeten, kom je dan in aanmerking voor een stukje van deze?
    Het water loopt me in de mond…

    Eet smakelijk. En gefeliciteerd!!! En nog vele jaren natuurlijk.

  4. Jonge blommen op de eh, nieuwe taart voor de ouwe taart? ๐Ÿ˜‰ Ow nee, het kleine meisje….Hahaha van harte in elk geval en een hele fijne dag!

  5. @allen: bedankt, bedankt. De taart is uiteraard op. (op 1 stukje na voor Nicolleke wat zij zsm via twitter zal ontvangen). Overigens is het een Nederlands taartje… Ja Susy, ik ben en blijf een little girl en Sanneke: ik had helaas geen strik in mijn haar. Wel een staartje. Cisca: jij altijd, ik zal een hapje opsturen naar je nieuwe huis.
    En Joelz, dank je wijffie. Heb de rimpels nu even over de leuning van mn werkstoel gehangen omdat ze toch wel heel erg uitgelubberd waren.

  6. Meid, van harte! Hemel, wat jong ben je nog (vergeleken bij mij dan haha). Zeg, kun je niet een stukkie van die taart opsturen? Ziet er super uit.

Geef een reactie

