impressione di weekenda

Mijn erste wochenende in viele wochen waarbij ik niks te doen had. NIKS. NADA. Geen tentamens schrijven. Of nakijken. Geen colleges voorbereiden. Geen visitatierapport schrijven. Gewoon niks. Ik werd er bijna bang van. Van deze oneindige leegte. Bijna dan hè. Niet helemaal.

Vrijdagavond begon het al goed: een kookfestijn met mijn collega’s. Koken met Cava, waarbij collega X om 20u al katjelam was en om 20.15 over de tafel kotste.
Waarna koken met cava voor haar dus veranderde in koken met kots zeg maar. Lekker. Gelukkig zat ik niet op de plek van collega Y, die de spetters van haar nieuwe hippe shirtje moest poetsen…

Verder was de avond zeer genoeglijk en de daarop volgende ochtend nog beter, aangezien Olief besloot dat ontwaken om 6.30 zeer juni is. 8.15 is het helemaal in juli man.

Verder. Nou. Deed ik niks. Behalve dan al mijn vakantiegeld uitgeven aan kleren voor Olief.
Maar verder niks niks niks.

En dan nu een sfeerimpressione…van niks. Ik begin met een foto in de tuin van opa en oma:

Img_2015b t-shirt: made by me met een transfertje van Noeks…

wapperrokje: by Sanneke!

schoenen: De Sprookjeskamer.

Model: Olivia B. (voor boekingen gelieve contact op te nemen met de mamma, aka me)

Img_2073c

Tsja, de pop alleen in het poppenbed is ook zo treurig.

Img_2082b

Doet u het even na. Fijne tv-kijk-houding.

Dsc00651b

En dan zou ik graag eindigen met de "van-den-hoogenband-pose"

"bil mamma, bil".

17 thoughts on “impressione di weekenda

  1. Heerlijk! Vakantie! En jeah! Olivia B. in haar wapperrokje! 😀 Met staartjes! 😀 En een duikbril! 😀 Magnefiek.

  2. @Linda: jaja ze heeft zelfs een heus heus heus matje in haar nek…
    @Sanneke: wilde m al naar je doorsturen. Maar je hebt m dus al gezien!! Iedereen die m ziet is euforisch, dus als ik alvast een rokje mag reserveren voor de zomer van 2010… *kijkt Sanneke nu heel lief doch ook enigzins smekend aan…*

  3. Oh… ik vind die staartjes lief! En in kleermakerszit op een stoel zit heerlijk. Ik doe het nog steeds, en moet er dan aan herinnerd worden dat dat met een rok aan voor volwassen dams niet zo’n succes is. Qua uitzicht.

  4. Die schoenen! Ja, die schoenen! Lange leve kleine meisjes!

    Dat jurkje van Sanneke: ja! Prachtig! En dat laatste jurkje, modelletje ‘ik kijk comfi tv’: waar heb je die gescoord? Die wil ik ook. Naja, die wil ’t meisje ook!! Ik word hebberig hiervan!

  5. Verdomme! Zeg me nu nu nu waar dat jurkje met die vlinders van is!
    Dat zag ik laatst ook al bij een meisje en ik vond het leuuuuuuuuuuuuuuuuk!

    WAAR?
    HOEVEEL?

  6. @Cisca: als je naar Antwerpen komt mag ze m aan…
    @Nicoleke: Ja. JA. Dat klopt. Ik beaam het. En O ook. She loves the shoes.
    @Vita: ik meestal met mn benen zo gevouwen onder me. Zelfde probleem. Zucht. Growing up sucks when it comes to sitting in certain poses…
    @klein kikkertje: Goed is ie hè. Simpel en goed. Mexx.
    @Anouk: ze heeft zelf een knalroze. Die had ze al de hele dag op. Maar toen zag ze deze. Paste beter bij de jurk denk ik. Ze wilde hem zelfs op in bed.
    @Susy: mexx, 29,95. Maar das een maatje 86, weet niet of ze m in grote O’s maat hebben eigenlijk. Kleine O hier valt nog net in de “mini” collectie.

  7. joh, ik was niet eens langsgeweest om te feliciteren vandeweek. dus nu met terugwerkende kracht (kan dat?) en nog steeds wel welgemeend… GEFELICITEERD?

    O d’r outfit is helemaal geweldig en samen met pop in bed is té schattig.

    t setje van nova was inderdaad van de HEMA trouwens. gewoon ondergoed eigenlijk, hempje en een boxertje. maar met dat warme weer en voor zo hier in en rondom huis een echte outfit 😉 (ook dat van de onderste foto komt van de HEMA trouwens, dat is een babydoll pyamatje)

Geef een reactie

