En daar is dan endlich de kleine keizer!

42 weken. Twee-en-veertig.

Op 1 juli zou hij komen. De kleine keizer. Als verjaarscadeautje. Voor mij.
Maar mooi niet.
Hij bleef lekker zitten.
En wachtte nog 2 hele weken.
Waarin ik geloof ik zenuwachtiger werd dan zijn moeder. Als ze even de telefoon niet opnam vermoedde ik direct weeënactiviteit. Maar nee nee "ik zat even op de fiets, naar het kdv". Jaja. Op de fiets. En ik maar stressen.

Tot vandaag. Eindelijk. Daar is ie dan.
Hij maakt Thijmen een echte grote broer. STOER!
En mij voor de 2e keer suikertante van een kleine prins.

Want vanochtend werden mijn liefste, beste vriendin en haar aanstaande. Voor de 2e keer ouders.

Welkom lieve kleine JULIUS!!! 

13 thoughts on “En daar is dan endlich de kleine keizer!

  1. Ooooh! Wát een geweldige naam!
    Die wilde ik zo graag!
    Maar was al gereserveerd voor vriendin (die uiteindelijk twingirls kreeg, maar goed) en bovendien zou Julius Augustus ehm…pas écht keizerlijk zijn.
    Het kind zou geboren worden met van die takjes achter z’n oren. Nee. dat was te erg natuurlijk.
    Maar hoera! Hier ook al nieuw leven dus!

  2. Hoera! Wat leuk!
    En ja, don’t talk about 14 dagen te laat. Ik dacht dat dat alleen bij de eerste gebeurde. Maar nee dus.
    Dan kan ik dus nooit meer een kind krijgen. Pfff.

  3. 42 weken. waarvan een paar flink warem dus nog aan ’t end. pfff.. en keizer om de naam of de snede? ; )

    hoe dan ook, van harte =) ook voor de trotse ouders en grote broer/zus!

  4. En hier een berichtje van de rechtmatige eigenaar van Julius!!
    Wat een leuk en lief bericht op je site.. Julius doet het heel goed, slaapt veel en huilt weinig (we maakten ons zelfs zorgen want bij nummer 1 was het heel anders en dat is momenteel de norm…). Kom maar snel kuiken naar je suikerneef.. en Olivia mag mee, kan ze straks kiezen…;-)
    tot snel, liefs Babette

Geef een reactie

