snapshot

Snapshot_fotomuseum_3  

Olief en popje, Fotomuseum Antwerpen.

Olief mocht graties ende voor niks naarbinnen. Ik goedkoper. Vanwege mijn werk. Achter mij stonden mijn ouders. Sinds O er is ook wel bekend als opa en oma. Niet jonger dan 12. Geen personeelspas. Geen whatever korting. Maar dat geeft niet. Want het museum is sowieso niet zo duur. 

Terwijl ik mijn werkpasje wegstak viel het oog van de baliemedewerkster op een supermarktpasje in mijn portemonnee. "kijk nou". Sprak ze. "zie ik daar nu een kortingspasje? Jaja. Das dus korting voor 2 volwassen personen".

Fotomuseum Antwerpen: in alle opzichten een aanrader!

21 thoughts on “snapshot

  1. Dat is het laatste museum dat wij bezocht hebben. Een tijdje (hmmm, ik vermoed al meer dan een jaar) geleden, tijdens de tentoonstelling van Stephan Vanfleteren. Ik kan alleen maar bevestigen dat het een aanrader is.

  2. Hoe vriendelijk van de baliemedewerkster, want ik zal er maar niet van uitgaan dat ze gewoon oliedom was en een supermarktpasje aanzag voor een kortingspas van haar eigen museum.

    En Olief, staartjes staan je geweldig!

  3. Jij bent de gelukkige die mij mag verblijden met een cadeautje (actie Cis).
    Kun jij mijn mailadres hier zien? Anders op Cisca d’r log bij de reacties van vandaag…
    Je ziet het, ik doe er alles aan om je te ‘catchen’!

  4. Hi, ga jij eens even wat over jezelf vertellen en geef mij daar onbewust eens een geweldige ingeving mee. Want Wie Is Astrid? Enne, doe effe je mail, dan kunnen we ook nog gegeventjes uitwisselen ๐Ÿ˜‰

    Ik wil ALLES van je weten

  5. @kwan: echt superleuk zelfs. En vooral mooi.
    @prutsen: ik heb me nu echt voorgenomen vaker te gaan. Ik kan verdorie gratis naar binnen en werk er bijna naast!
    @Ramona: yep.
    @Nicoleke: Dat mag. Dat kan ook niet anders. IK OOK!
    @Inge: hmmm. Zal ik t stiekem doen…
    @Anouk: ๐Ÿ™‚
    @Edje: ja. Roots hรƒยจ. Onuitwisbaar.
    @Door: wat is er met jouw O aan de hand?
    @moeder. OH JOY. JA. JOEHOE. Ik heb mooie nieuwe ski’s gezien. Tis maar een suggestie. Gheghe.
    @Miek: hup. Zwier je kinders in de bakfiets. En gaan. Tis echt leuk.
    @Joeltje: ik zeg: harem.

  6. Ski’s… wil je die verzekerd verzonden hebben? Haha, dream on. Nee, ik ben er wel uit. Na wat ‘research’ op je blog weet ik waar ik je blij mee kan maken, denk ik. Morgen ga ik op pad!

Geef een reactie

