moeders mega go-dutch pakket

Speachless.

Speachless mensen.

Jaha.

Mijn mond zit namelijk vol. Met "josse koeken". "josj mamma".

Wat mij betreft nu al de ultieme winnaar van cisca Winfreys cadeaufestijn: moeder van het jaar!

Die mij verraste met een megapakket. Met bijbehorende mega-portokosten. Moeder VHJ, zijde zot geworden of wà. Niet te doen man, die TNT. Zucht.

Nijntje is met gejuich in ontvangst genomen door Olivia. En niet meer losgelaten. Nou eventjes dan. "mammaa, elpu" (helpen). "af". Mevrouw wilde dat ik het waslabel eraf knipte. Zodat ie nog knuffelbaarder was.
En het poppenbed werd leeggehaald. Zodat de woonkamer transformeerde in rotzooi-van-het-jaar. Waarna Nijn in het bedje mocht. Ook moeder, dat vind je vast fijn om te weten, bleek onze Dutch Nijntje "kaka" te hebben "daan". Waarna Olief haar even professioneel heeft verschoond.

Oh man. 2 potten echte pindasaus. én een pot echte pindakaas. De beste.
én roze koeken. én dropjes. Die ik eigenlijk niet lust. Ja. Er bestaan Nederlanders die geen drop lusten. Ik dus. Er bestaan ook Belgen die ze wél lusten. Man dus. Die ook euforisch stond te juichen bij het zien van het pakket, dat begrijpt u wel.

Nou.

Dan ga ik nu de straat op. Met mn felbevochten foebalploatjes. Kijken of ik iemand kan vinden om te ruilen. Joehoe!

Cadeauactie2b_3   

ps: wist u dat moeder schoenmaat 38 heeft. Nee hè. Ik nu wel. Poezelige voetjes, ik zeg het maar.

Ohja: moeder. Kom de volgende keer inderdaad maar gewoon zelf hierheen. Veel leuker. En goedkoper. Bovendien… ze verkopen hier schoenen.

15 thoughts on “moeders mega go-dutch pakket

  1. Wat een verwenpakket!! Jij komt voorlopig geen pinda’s meer tekort!

    Hulde voor Moeder van het jaar! 🙂

    ps. wist je dat ik schoenmaat 36 heb? En ik ben ‘gewoon’ 1.68m. Dus. Mag ik ook naar Belgie?

  2. Gaaaaaf! Hulde aan MVHJ!
    Zeg, nog eens wat, er viel hier een pakje door de bus vandaag. Dus ik denk: Hé wat leuk, da’s van As. Dat rijmt dus ook nog.
    Was het van Ilse. Heeel lief van haar. En nu zit ik dus nog steeds in spanning.
    GRIJNS

  3. @Inge: zeangerschap is een heel bijzonder fenomeen, wat nog relatief onbekend is. We weten dat men er over het algemeen grotere voeten van krijgt.
    Dus please. Laat mij dit NIET overkomen. Ze zijn al groot genoeg.
    En ja. 20 ja. Erg hè.

  4. ‘De volgende keer’ kom ik het zeker zelf brengen. Da’s echt goedkoper en gezelliger. Ik ben blij dat alles zo in de smaak valt en heb ik ook nog manlief onbewust blij gemaakt met drop. Wat wil je nog meer!

    Enne, je kunt ook niets meer geheim houden hè, nu weet iedereen in blogland over mijn voeten. Wat een publiciteit 😉

  5. roze koeken!! 55 cent in het winkeltje…daar had je zo´n 5 cent bonnetje voor nodig..en die zat niet standaard in het bonnenboekje van het JA….bonnen voor een riks..die ik op maandag van moeders kreeg en er op dinsdag al doorheen gesnoept had…

  6. Joh, wat een geweldig pakket! Ik zit hier nog steeds vol spanning te wachten op mijn kado.
    Enne, ik lust wel drop, maar echt blij maak je mij er ook niet mee. Nova wel trouwens, t liefst nog zoute ook. Hollands jong.

Geef een reactie

