Come on, let it rai-hai-ainnnnnnn.

Ik haat regen.
Echt.
Regen is gewoon stom.

Zeker als je als een verzopen kieken op het hockeyveld staat. Een waterveld. Wat van de weersomstuit getransformeerd is tot waterpolobad.

Of als je op de fiets ploetert. Met een zweterig warme plakkerige en doorlekkende regenbroek.
Om vervolgens de godganse dag op je werk te zitten met een spijkerbroek die zo lekker klammig aan je bovenbenen blijft hangen.

Nee. Regen is niet mijn ding.
Maar daarvoor maak ik nu 1 uitzondering.

Olief. Met haar "papalu".
Img_0290

14 thoughts on “Come on, let it rai-hai-ainnnnnnn.

  1. @Iben: haar wel ja. Ik maak wijselijk de foto, dat begrijp je.
    @Edje: she loves it. “isse jegen mamma. Isse nat”
    @door: bijna inderdaad. Persoonlijk vind ik dat de papalu ook dienst zou kunnen doen als papasol.
    @Vita: ja hรƒยจ. Ja. Vind ik ook zo zalig om te zien. Maarja. Ik koos het dan ook uit…
    @Joel: nog even. Dan kan mister T de jongensvariant van deze paraplu dragen. Zal ook bijzonder schattig zijn!!
    @Nicolleke: bijna hรƒยจ. Ja. Maar niet op commando. Want ze doet niet aan kunstjes “voor dr moeder”. Helaas. Iets met pleux en mouiller en flaq waarschijnlijk.
    @Louise: Vlug. Rep je naar de Hema. Jij past er onder ๐Ÿ˜‰ Sorry. Kon ik niet laten…

  2. Haha, geweldig. Als ik kijk naar Mads die in elke plas die hij ziet springt, denk ik dat wij gewoon de vreugde van regen zijn vergeten. En nog veel kunnen leren van onze kinderen…

  3. Regen. Ja. Ach. Regen sucks. Maar ik mag geen vieze woorden meer van Joeltje gebruiken.
    Dus schrijf ik maar dat regen niet fijn is. Behalve voor kleine meisjes. Met parapluutjes. Want die is heel erg lief.

  4. t kupke van O, helemaal blij met d’r papalu ๐Ÿ˜‰ Nova heeft er ook een, een spuuglelijke met disney prinsessen erop, maar zij vindt m helemaal geweldig. wel grappig, loopt ze voorzichtig onder de plu en springt tegelijkertijd zo hard in alle plassen dat ze toch helemaal zeiknat thuis komt.

Geef een reactie

