kabeltje gevonden, dus foto's!

In het kader van weinig internetminuten, kabeltje wel gevonden… hierbij een paar foto’s en weinig tekst.

Balkon

Ons nieuwe hout op het balkon. Aan het balkon? Nouja. Daar dus. Met tulpjes. Voor een instant heidi-gevoel…    

       

         

      

      

         

       

       

         

       

      

      

Sporen

En als extra feature… sporen van een vogel! En een voet van Olief. 

   

      

    

    

    

    

    

    

                     

    

    

    

 

 

Kerstman 

Een hele lelijke kerstman maar who cares. Olief krijgt elke dag extra veel chocola van hem. Erg fijn voor pappa en mamma.  

Veel_sneeuw_2   

En hier komt u natuurlijk voor. Dat weet ik ook wel. Ja.

SNEEUW dus. Echte sneeuw. Veel sneeuw. Fijne sneeuw. Zonder vieze smeltende zwartwordende opspattende hollandse restjes. Nee. Gewoon. Witte. Sneeuw.

En een ijsprinsesje erbij. Hopla.

8 thoughts on “kabeltje gevonden, dus foto's!

  1. En wat voor foto’s! Leuk jasje: leve de Scapino!
    En ja, wrijf het maar in. Want hier dus inderdaad smeltende zwartwordende opspattende zoutzooi.

  2. @Sanneke: en wat voor ijsprinsesje!
    @Novy: haha, jas is van Roxy, maar blijkbaar een vergelijkbare bij Scapino? En die sneeuw. Tsja… vies hè… 🙂

  3. Ik wil Olief als schoondochter. Maar er zijn zoveel leuke potentiële schoondochters. Maar slechts ééntje die én bloedjemooi is én kan skiën. En das een pré in huize H.

  4. Roxy, Novy, Scapino?!
    Mensen, waar hebben we het over?
    Kijk dan!

    Voetafdrukken van een vogel!!!!!

    Ik bedoel maar.

    😉

    Heerlijk daar hoor.
    Zelfs met een lelijke Kerstman.
    Alles goed met jou trouwens?
    And baby-in-belly?

  5. @Novy: ken je roxy niet?? Wow. WOW. Nagoed. Das een kledingmerk. roxy.com. Of hier even kijken http://www.kidsportvail.com/detail.aspx?ID=5514

    @Joolz: haha, dank je joolz. En wie weet is nummer 2 ook wel een meisje. Kan ie kiezen… 🙂
    @Susy: Juist ja. Juist. Dank je. Want mensen, ik bevind me op 2350m hoogte. En toch heb ik vogelsporen op mijn balkon. Ja.
    En baby-in-the-belly geeft me momenteel vooral kramp-in-the-belly. Omdat ie ook wil skiën, net als Olivia.

Geef een reactie

