"nee pappa, niet vasthouden"

Olief_alleen_2 

17 thoughts on “"nee pappa, niet vasthouden"

  1. @Nicoleke: ja hè. man. Ik heb nagenoeg geen enkele scherpe foto zo stuiterde ik ernaast, haha. En mooi weer ja. Als in. WAS. Want het sneeuwt momenteel alweer.

  2. Hey wat goed van haar. Ben afgelopen zondag nog met Esmée gaan kijken bij Snowworld. ik wacht nog even, maar Olivia is met sneeuw in haar bloed geboren!

  3. Jeeeee!! Ik heb nog NOOIT op ski’s gestaan. Laat staan dat ik zou roepen “Nee, papa, niet vasthouden!!”
    Ik denk dat ik me vast zou klampen aan ieder willekeurige vreemdeling die binnen een straal van een halve armlengte van mij af zou staan!!

    *Trots op O.!!*

  4. @Soes: vandaag is ze te huur, interesse? 🙂
    @Linda: merci
    @Tascha: Uh nee. Haha. Maar ik denk heel veel. Of heel heel veel. Zoiets?
    @Joolz: laten we beginnen bij de bruidsschat. Wat heb je in te brengen?
    @Mimi: jaja. En nu heb ik er zelf een. Damn. Ik denk dat ze me binnen 2 jaar faliekant voorbijsjeest. “waar blijf je nou mam…”
    @Eric: Esmée is toch 4 nu? Perfecte leeftijd om te beginnen hoor!
    @Kwan: Over een jaar of 2 geeft ze skiles denk ik. Je kunt alvast een les bij Olief reserveren? 🙂
    @Ramona: dank je.
    @Edje: jij ook met jullie kleine over een paar jaar?

  5. @eye: dank je. Wij vinden het ook zo leuk, vooral omdat we zelf zo graag skiën. En helemaal als je vader skileraar is natuurlijk…
    @Inge: stoer hè! Nu nog een afhaalmaaltijd zoals jij had en dan is het compleet!

  6. Woehoe! Sneeuwprinses!

    Wij vertrekken volgende week voor het eerst met onze minimens (10 maand) richting bergen. Tips voor het pakken van de koffers? Aan de ‘gewone’ kindjesspullen denken we wel, maar zijn er speciale dingen die we zeker niet mogen vergeten?

  7. Zo mooi, dat achteroverhangen bij die mini’s. Ik kan niet wachten om mijn meisje ook zo ingepakt te zien. Fijn hoor, dat ze al zo jong kan skien… ik was ‘al’ 19 en daarna jaren niet. Dan wordt het nooit meer zo strak en ongedwongen als wanneer je zodra je kan lopen op de ski’s gaat. Ik hoop dat de regen/sneeuw gauw weer over is daar en je weer lekker naar buiten kan!

Geef een reactie

