1999

Er is iets heel raars aan de hand. Echt. Iets HEEL raars.

Want gisteren. Echt waar, gisteren. Toen studeerde ik nog. Ja. En verkneukelde ik me op het feestje met mn vriendinnetjes. Naar de Dam. Naar de kroeg. En eindelijk. EIN-DE-LIJK. Kwam het lied van Prince tot z’n recht. En konden we ernaar feesten. Met van die foute flügels. Bijzonder hip waren die. Gisteren. En verder vooral bier. Of "zoete witte wijn met ijs". Ook allemaal de normaalste zaak van de wereld. Gisteren.

Maar vandaag werd ik wakker. En ZAP. In mijn buik groeit een kind. Een echt kindje. Wow. En voor het übershockeffect bleek ik ook een dochter te hebben. Al 2 jaar en 2 maanden uit de buik. Holy Cow.

I was dreamin’ when I wrote this
Forgive me if it goes astray

But when I woke up this mornin’
Coulda sworn it was judgment day

Ik ben volwassen. Ik heb een prachtige Olief. En een net zo mooie baby-in-the-belly. Een man. Ja. Een heuse man. Helemaal van mij. Ik braad wel eens een kip.
En ik vind het niet erg. Nee. Tis prima zo.

En toch lijkt dit gisteren…

Happy New Year!!!!!!!!

"So tonight I’m gonna party like it’s 1999 2009…"

18 thoughts on “1999

  1. =) wil je de hand wel schudden, maar heb geen baby in de buik.. wel maakte ik vandaag snoepappeltjesbladerdeedghapjes. met limoensap. en ze waren hemelsch. telt dat ook? ; )

    happy newyear daar in ’t belgische!

  2. O mén, 10 jaar geleden sloegen mijn toenmalige schoonouders water in voor de millenium bug. De huidige schoonouders moesten nu gewoon op mijn kind passen. En ik word over 4 dagen 30.
    O. My. GOD.

  3. Tien jaar! Mens, de tijd vliegt gewoon veel te snel. Tien jaar geleden dronk ik m’n eerste Baileys op de studentenvereniging en wist ik werkelijk niet meer waar m’n kamer was…

    Tien jaar geleden had ik bijna oorlog met m’n toenmalige schoonvader; inmiddels heb ik geen oorlog meer met m’n huidige.

    Zomaar tien jaar verder…

  4. Oeh, herkenbaar hoor! Ik moet mezelf aardig vaak even in mijn arm knijpen of ik het allemaal niet droom. Iets meer dan 5 jaar geleden had ik niet kunnen bedenken dat ik nu hier zou staan…

  5. NOU JA!! Je bent in verwachting, wat geweldig! Had effe wat gemist door gewiste feedreader. Tsjonge. Wat heerlijk, gefeliciteerd. En wat prachtig, die mooie Olief die kan zingen, en zelf skiën. Wat een mooi gezinnetje.

    Oi. Moet de header ook aangepast hè? Mail me maar effe, doe ik dat ook een keer tussendoor. 🙂

Geef een reactie

