En… heeft ze het gehaald?

En vandaag mocht ze echt "afskiën". Voor haar allereerste heuse ski-medaille. Ook wel bekend als de ‘piou piou’.

Na het skiën nog even buiten op de foto…

Stoere_o  Olief_en_piou_piou

                     

         

Nog een dikke zoen voor de ‘echte’ piou piou die in de skituin staat. En dan over naar de ceremonie…

Spannend_2 Medaille_b Medaille

Na. Kijk. Ik loop dus naast mijn schoenen. Dat lijkt me duidelijk. Olief ook trouwens. Terecht, natuurlijk, terecht.

Dus u mag vanaf nu de reactiebox vullen met felicitaties. Voor lieve Olief. Onze kleine grote skikampioene. Met haar piou piou!   

24 thoughts on “En… heeft ze het gehaald?

  1. Af en toe zo klein maar soms al zo GROOT!
    Je bent een Mega Mindy!

    kusjes, een heeeeleboel van oma Margaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  2. Kijk mensen, das nou mijn aanstaande schoondochter hè?! Jaja, daar mag u terecht trots op zijn!

    Go go go Olief! (Of klinkt dat ook als zo’n typische moeder?)

  3. Piou!
    Da’s niet mis man!
    Moeje kijken!
    Een medaalie!

    Ik heb geen kinderen met medaalies!
    Ohjawel.
    Destructive Champion 2009 én 2010,
    die heeft Tijl wel weten binnen te slepen.

    Nah.
    Da’s toch ook wat.

  4. Diep respect voor Olief! Helemaal na afgelopen wintersport waar onze tweejarige ondanks jullie uitgebreide tips niet verder kwam dan de slee. Wat een stoer kind heb je!

  5. @ Inge: Ja ze was veruit de jongste! 2-jaar-en-5-maanden om precies te zijn. En dat terwijl de kindjes eigenlijk minimum 3 jaar moeten zijn om in dat pré-skiklasje te mogen meedoen. (er waren er dus bij die meer dan een jaar ouder waren)

    Tja, O had vooraf prima geoefend met papa en mama natuurlijk, zie de vorige logjes.
    Olief wordt een sneeuwbabe! 😉

  6. Ik kan het dus echt niet geloven als ik die foto’s zie he. Ik bedoel ik weet wel dat het waar is, maar toch. Ze lijkt zo klein en toch zo groot. Echt stoer, dat is ze. Kan ik Kobus gewoon een paar weken langs sturen? En dat jullie die dan ook even leren skieen?

  7. Mega Olivia, Goed gedaan!! Gefeliciteerd
    En nu de buggle piste (geen idee hoe dat in het frans heet, ik was Zillertalerisch) af met je paps! Hop hop hop hop hop hop hop hop hop.

  8. Wat geweldig, wat geweldig, wat een jeugdsentiment. Daar doe je het voor, dit is het moment waar ik al jaren naar uitkijk. Nog een jaartje, dan is hij 3, dan gaan we beginnen. Nu is hij pas net 2, en zusjelief nog geen jaar, maar volgend jaar, here we come!

    gefeliciteerd Olivia!

  9. Tjongejonge, wat enorm stoerrr van zo’n dame zeg! Van harte! Ik denk dat mijn jongemannen dat niet na gaan doen, tenzij wij op wintersport gaan “)

Geef een reactie

