Een tijdelijk afscheid van een van mijn (vele) beste onderdelen…

"Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Lief, je moet me geloven
Al doet het pijn…" Marco B.

Ik geloof dat ik vanochtend definitief-tijdelijk afscheid heb moeten nemen van een van de beste delen van mijn (uiteraard sowieso goddelijke) lichaam.

Zwanger zijn, het doet wat met je.

Overigens verdwenen ze al eens uit het zicht. Dit was in het heuglijke jaar 2007, ook wel bekend als "het jaar waarin lieve Olief geboren werd".

Goed.

Ik deed vanochtend dus mijn sokken aan. Of eigenlijk ploeterde ik ze aan. Want ja, er zit toch wel een buik van impressionante omvang in de weg.
En toen zag ik het al.
Waana ik even vloekte. Uiteraard binnensmonds. Wat dacht u anders. Ik ben immers een keurig meisje.

Want.

Where the hell is Matt zijn mijn kuiten gebleven?

17 thoughts on “Een tijdelijk afscheid van een van mijn (vele) beste onderdelen…

  1. ja verdomme. Hier ook. En ik heb er en passant ook nog een onderkin bijgekregen. En bolle wangen. Alleen de slurf ontbreekt nog, maar voor de rest…..

  2. @Vita: mijn stiefmoeder heeft “jeuk aan de kutje” als ze jeuk aan de kuiten bedoeld (ze komt uit Meijel, dat heb ik niet bedacht hoor!) Denk je aan zoiets? Ja hè, aan zoiets dus.

    @Astrid: ach man, ik zag net dat ik gewoon al een vette rug heb. Met zo’n rol d’r op. De man ziet ‘m niet, maar die durft het gewoon niet te zeggen. Ik groei dicht, DICHT!

  3. Och, wat schattig! Ga je kuitloos door het leven?

    Ik ben alweer vier weken geblesseerd en doe het echt heel rustig aan (behalve met eten) en ik ga tegenwoordig dus vormloos door het leven. Het profiel verdwijnt een beetje uit mijn lijf 🙂

Geef een reactie

