ik verplaats mij in een peuterbrein…

En kijk dus..

  • in de poppenwagen
  • achter de kast
  • in de wasbak van haar keukentje
  • in de rugzak van de olivia-het-varkentje-knuffel
  • in de koelkast
  • in de schoenenmand
  • ……..

Op zoek naar mijn bankpasje. Dat ik zelf liet slingeren na mijn sessie internetbankieren gisteravond.

En ineens kan ik ook het spel van vanochtend plaatsen. Dat ik alleen luisterend (dom dom dom) gadesloeg. "olivia gaat boodschappen doen. Zo. En dan betalen. Type type type."

22 thoughts on “ik verplaats mij in een peuterbrein…

  1. Goed! Hahaha, hier waren we ook úitermate verrast toen Floor, bij het plastic, doch zeer moderne, kassa’tje van opa en oma, précies wist waar het bijbehorende pasje doorheen moest…”tálen” zei ze nog….

  2. Ohohoh, waarom geef jij me toch altijd het gevoel: ‘ik zou hier eigenlijk niet mee mogen lachen want het is best jammer, maar ik kan me niet inhouden’?

  3. Al in een spleet vd bank gekeken? Daar vonden wij nl na een half jaar de motorsleutels van Man, die daar gegooid waren door 3 jarig schattig neefje…..en mijn dure zonnebril hebben we pas uit de vijver opgevist. Oók niet door mij erin gegooid…

  4. 🙂 En gewoon even vragen waar het is? Blijkt bij Neeltje prima te werken! Hoop dat je ‘m snel terug hebt.

  5. =) die pasjes zijn ook zo aantrekkelijk voor kinderhandjes! heb je niet nog een oude, Kleuter heeft met mijn oude meer dan een jaar lang alle boodschappen óók betaald ; )

  6. haha, bij nova zitten spullen meestal in een van haar vele tasjes. of tussen de kussens van de bank idd.
    Bankpas heeft ze nog nooit te pakken gehad, ze heeft inderdaad een ‘eigen’ pas. van de lief! geloof ik, zo’n klantenkaart. Die mag dan ook in haar ‘eigen’ portomonnee (een oude van mijn moeder) in haar eigen tas. helemaal goed. blijft ze van mijn zooi af 😉

    Al ben ik mijn zonnebril al wel ooit helemaal kwijt geweest. nog steeds niet teruggevonden 😉

  7. Oei. Hierdoor ben ik dus (veel minder erg) mijn ikea family pas kwijt. Omdat ik die aan zoon gaf als “zijn” pasje. Het volgende slachtoffer wordt de AH bonus pas.

  8. Gelukkig ben ik echt nooit iets kwijt. En mijn dochter verstopt ook nooit van alles.

    Heb je al in de fietsmand dan wel fietshelm gekeken?

  9. Daar heb ik dus geen last van. Hier worden alleen de afstandsbedieningen gestolen. En die liggen bijna altijd in de `laadbak van de tractor´. Inmiddels vind ik dat bijna logisch.

  10. @allen: pasje is terecht hoor! Zat in mijn laars. Erg logisch… ze speelde ongetwijfeld iets als ‘de schoenenwinkel’.

    Eigen pasjes: ze heeft een collectie. En inderdaad ook een portemonneetje enzo. Maarja, de magische aantrekkingskracht van het pasje waar je nu juist niet aan kan komen was toch te groot denk ik!

  11. @ Sanneke: Als je zoiets aan O vraagt, dan krijg je het standaardantwoord : “ja, …Is weg hé? Is er niet, oeioeioei!” 😉

Geef een reactie

