JULIAN

Julian_1 Julian_2 Julian_3

40 thoughts on “JULIAN

  1. Hihi… bij die laatste foto… ontbreekt de afstandbediening in zijn handje. (grapje)

    Wat een prachtkerel!!!!

  2. Hey As!!

    Voor jou en de hele familie gefeliciteerd!!
    Wat een plaatje!!Geweldig!
    Geniet van je koningskoppel!;-)

    Dikke kus!

  3. Gefeliciteerd!! Wat een prachtig manneke en wat kreeg ie ook een supermooie naam. Die wou ik zelf eigenlijk ook nog wel, maar ’t is toch weer anders uitgedraaid. Veel plezier met die 2!!

  4. Aaaach ach ach, wat heerlijk!
    De kleine Tijl is all coming back to me!

    Zoals ik je al zei,
    je gaat zó ontzettend van ‘m houden.
    Elke dag een beetje meer.

  5. Van Harte Gefeliciteerd,
    Een jonge en wat voor een binkie. Olivia zal het zeker niet toestaan volgens mij dat je dit kereltje alleen zal kunnen verzorgen. Ik denk dat het een klein moedertje zal zijn. Leuke foto van een trotse vader en een zusje die kijkt of alles wel klopt.
    Liefs en groetjes

  6. Van Harte Gefeliciteerd,
    Een jongen en wat voor een binkie. Olivia zal het zeker niet toestaan volgens mij dat je dit kereltje alleen zal kunnen verzorgen. Ik denk dat het een klein moedertje zal zijn. Leuke foto van een trotse vader en een zusje die kijkt of alles wel klopt.
    Liefs en groetjes

  7. Van Harte Gefeliciteerd,
    Een jongen en wat voor een binkie. Olivia zal het zeker niet toestaan volgens mij dat je dit kereltje alleen zal kunnen verzorgen. Ik denk dat het een klein moedertje zal zijn. Leuke foto van een trotse vader en een zusje die kijkt of alles wel klopt.
    Liefs en groetjes

  8. Kan me goed voorstellen dat je hier verliefd op wordt =) Kan me zo goed herinneren dat ik Sim kreeg, best wel verbaasd dat het een zoon was (een zoon? help! hoe werkt zoiets!?) en ik helemaal verliefd werd op het menneke… =)

  9. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    Het is jullie WEER gelukt om zo’n prachtexemplaar op de wereld te zetten!!
    Wow!

    Gefeliciteerd!!!

  10. Ik ben hier al veel te lang niet meer komen lezen – alsnog gefeliciteerd! Wat een wonder is het toch, dat er zomaar zo’n klein, gaaf mensje geboren kan worden!

Geef een reactie

