Over chagerijnige kale schoenverkopers met maar één blouse…

Ik kreeg dus kraamvisite.

Nou is dat op zich natuurlijk geen enorm opmerkelijk fenomeen. Wiskundig gezien is het zelfs een poepsimpele formule. a-kwadraat + b-kwadraat is c-kwadraat. 1 en 1 is twee. Wonderschone baby baren= kraamvisite ontvangen. Appeltje eitje. Kind kan de was doen.

Maar dit was logbare visite. Kraambezoek dat er niet van schrikt als ik de (op verzoek aan mij doorgemailde…) foto's online zet. Want Iben, Nicoleke en Susy kwamen naar Antwerpen. Gevalletje leven op het randje, gezien de aan Nicoleke voorspelde zwarte zaterdag qua weggebruikers. Helden zijn het, ze trotseerden kilometerslange files om onze zoon te kunnen bewonderen.

Juliannemannetje gedroeg zich voorbeeldig, Olief had goed opgelet tijdens mijn uitleg van tevoren en gaf Olief 1001 kusjes in het bijzijn van het bezoek.

En nu weet ik dus dat ik naar een bepaalde schoenenwinkel moet. In Roermond. Ja. Want daar staat dus die onwijs fijne verkoper. Altijd een vrindelijk woord voor elke klant. Fris en fruitig. Gevarieerde kledingkeus. Lekkere kop met haar. Kortom. De droom van elke vrouw. Dus, vrijgezelle dames. Haast u naar de Nimco. Volg de geur van mannen met slechts 1 blouse. En vind de man van uw dromen. Met dank aan Susy. Voor deze gouden tip.

En dan nu de foto's.

Foto 3
Foto 5
Susy julian
 
 

8 thoughts on “Over chagerijnige kale schoenverkopers met maar één blouse…

  1. Als je dan toch naar Roermond komt voor die verkoper, zo’n 9 km er vanaf kun je een kop koffie komen drinken! Of zo.
    groetjes uit Posterholt.
    p.s. toch eens aan die meiden vragen of ze hem ook kennen….

  2. Ik had de foto’s al langs zien komen op twitter, maar ze blijven leuk. En ben wel heel benieuwd wat die schoenverkoper dan heeft gedaan, maar gok dat ik dat hier niet ga lezen :P.

    O en dat achter de feiten aanlopen… Lijkt me dat een baby een heel goed excuus is om dat te doen! Zeker als het zo’n schatje is om te zien! En zijn de ijsjes gelukt? 😉

Geef een reactie

