Olivia fait du ski: logje met bewegende beelden!

Ik weet het. Er is sprake van ernstige blogverwaarlozing.
En dat vraagt om een verantwoording. Maar die heb ik dus niet.

Druk. En druk. En druk. En om dan snelsnel van die liefdagboek-anekdotes te loggen. Tsja. Dat is gewoon niet mijn ding.

Maar ik maak het goed. Echt.
Want ik geef u beelden. BEWEGENDE beelden.
Zo. Als dat mijn stats niet de lucht in zal doen schieten weet ik het niet meer.

Kijk en huiver. Mijn meisje. Mijn prinses. 3 jaar is ze. En ze skiet iedereen voorbij.

racen…. racen…. RACENNNNNNNNNNNN…

 

18 thoughts on “Olivia fait du ski: logje met bewegende beelden!

  1. Kijk mama, zonder handjes! Mooi filmpje (en een mooi vooruitzicht van wat een jaar extra Olivia-zijn blijkbaar kan bewerkstelligen)!

    Overigens hou ik best van lief-dagboek-stukjes. Over hoe Julian inmiddels zelf zijn schoenen aan kan trekken of zo. Pot verwijt ketel: meer schrijven graag.

  2. Over 15 jaar doet ze mee aan de Olympische Spelen en zijn er heel veel mensen die zeggen ‘ja ja, wij zagen 15 jaar geleden al filmpjes van Olivia die geweldig kon skieën’. Drie jaar en dan zo kunnen skieën. En dan ook nog in staat zijn om wat kniebuigoefeningen (oid) te doen he… *neemt petje af*

  3. Wow. wat knap. Idd, die zien we over 15 jaar op de olympics. Ik weet dat je “iets” met skieen doet, maar ik blijf het toch een beetje raar vinden om sneeuw filmpjes te zien terwijl het buiten 25 graden wordt vandaag.

  4. Sanneke haalt me de woorden uit de mond. Olivia lijkt met skies aan geboren.

    En persoonlijk heb ik minder met lief dagboek stukjes dan met ‘opinie’-blogs. Maar goed, als lezer heb ik dan ook alle vrijheid stukjes over te slaan.

  5. Stoer! En ik vind het van jou ook stoer! Ik ben veels te bang met mijn kind van 3 die dit ook zou willen: ik hou hem dan te kort omdat mama bang is dat hij valt: chapeau, ik wil dit ook leren. En dat meen ik echt.

Geef een reactie

