Mijn geluk ben jij

Elk jaar maak ik op 27 oktober een foto. ’s avonds. Als je eigenlijk al moe bent. Want dan vind ik je misschien wel het mooist. Hoewel. Je bent altijd mooi.

Elke avond op de 27e denk ik even terug. Nu aan 4 jaar geleden. Die avond dat je weet dat je moeder gaat worden is speciaal.

En terwijl jij niet kan wachten tot het ochtend is, maak ik foto’s. Ik ben weemoedig. Ik ben 3 jaar en heel veel dagen moeder. Jij niet. Jij bent gewoon bijna 4.

Lieve Olief. Je laatste avond DRIE.

16 thoughts on “Mijn geluk ben jij

  1. Stiekem al een binnendoor weg genomen.
    Maar ik kan me bij Mimi aansluiten. vocht in de ogen.
    Ik hoop dat jullie nog heel veel jaren van elkaar en jullie prachtige lokaties mogen genieten.

    Alvast van harte met Olief;)

  2. Zo mooi…..bijna vier.

    !maar aargh! Ik lees nu pas waarom je al die tijd niet meer blogde! Wat een gruwel! M worst nightmare! *gaat onmiddellijk hele weblog uitprinten*)

  3. Mijn lief prinsesje
    droom lange krullen in de nacht
    oma kust je wangen zacht
    zie je die gouden muiltjes in de blauwe wolken?
    ze strooien slaapjuwelen
    oma kust je goedenacht
    oogjes toe , een zachte zucht
    haar lief prinsesje droomt over

    dikke kus van oma Marga
    honderd krullen, roze wolken
    luchtkastelen en een zon die wacht.

  4. Je bent hier!!!

    En je prachtige dochter is vandaag vier.
    En behalve dat dat enorm rijmt, is dat ook nog eens ontzettend geweldig en ook waaaaaa enzo.

    Zucht

Geef een reactie

