Ach, die mannen met baarden communiceren toch niet met elkaar…

Olivia heeft haar lijstje voor de Sint al klaar. Rats rats, de volledige Bart Smit folder werd zeg maar aangeduid. The more plastic the toy, the better. En: the more batteries the better. Illustere speelgoednamen als lalaloopsie, umizoomies en littlest pet shop blijken voor haar absoluut geen geheimtaal meer te zijn. Helaas.

Waarna ik dit een beetje probeerde te beïnvloeden door ook folders bij de mooiste speelgoedwinkel in de stad te halen. Die met het houten speelgoed, de zachte poppen en de verantwoorde spelletjes. (je zal maar een pedagoog als moeder hebben, ocherm)
En ineens zag ze het. De houten knikkerbaan. Die waarbij ook mijn moederhart een sprongetje maakte. Die moet het worden. Dus Sint, die staat nu bovenaan. Bij ons allebei 🙂

Daarna begon ze over een poppenwagen.
ik: “maar je hebt toch al een poppenwagen”.
O: “ja. Maar ik wil er zo-een die je ook in kunt klappen”.
ik: “ahja… maar zou Sinterklaas dat niet een beetje gek vinden dan. Omdat je er eigenlijk al een hebt”
O: dacht even na…. “oh wacht, dan vraag ik die gewoon in Val Thorens aan père Noël. Die weet toch niet dat ik er in België al een heb”

2 thoughts on “Ach, die mannen met baarden communiceren toch niet met elkaar…

Geef een reactie

