voor me rent mijn zoon, zoon van de bergen

IMG_0451b’s ochtends vroeg breng ik Julian naar het kinderdagverblijf. Het liefst nog voor alle toeristen hier langzaam de pistes overnemen. Want hoewel we hier afhankelijk zijn van die toeristen… ik vind het toch fijner zonder hen. Sorry toeristen.

De sneeuw kraakt onder onze voeten. En verder is het zo stil. ZO stil. Die stilte is niet te omschrijven. Kggt kggt kggt. De sneeuw onder onze voeten. En verder niets.
We horen de eerste liften, zffffffffff. Ze draaien warm.
Voor me rent mijn zoon. Zoon van de bergen.
We zien de zon opkomen. En we zien de maan nog.

Dan zijn voor mij de bergen op hun best. Ons tweede thuis.
IMG_0442b

IMG_0454b

7 thoughts on “voor me rent mijn zoon, zoon van de bergen

    • (En kan iemand me verder uitleggen waarom jou blog nooit in mijn reader doorkomt, al zet ik hem 100 keer in mijn leeslijst? Ik zal op ’t eind nog een herinnering in mijn agenda moeten zetten…)

      • Geen idee, sorry. Heb ook al gemerkt dat sommige reacties snel in mijn spam terecht komen. Ligt mss aan wordpress?

Geef een reactie

