uitgerekend

Vandaag is een beetje bizar. Want vandaag was ik dus uitgerekend. Een datum met een hartje erbij in de agenda. Voor mijn juni-zoon. Die gewoon besloot dat ie mei een veel leukere maand vond…

Juju 2 wekenOlivia: "mijn baby gaat ook in de box, samen met baby Julian hè".

En verder is de logprovider hier zo wat aan het vernieuwen. Iets met hip en snel en vast heel handig. Ooit.
Maar ik kan zelf dus gewoon geen reacties meer geven. Fijn.
Oké, een voordeel is wel dat ik nu niet zo'n idioot plaatje aan mijn naam gekoppeld krijg als ik reageer. Ja Susy, je zit nu blijkbaar voor eeuwig vast aan dat grijze vierkantje. Schitterend…
En aan mijn inbox te zien ben ik trouwens niet de enige bij wie reageren niet meer lukt. Sorry! Maargoed. Ik kan er dus niks aan doen. Behalve hopen. Dat het binnenkort wel weer kan. Of eindelijk eens zorgen voor een fatsoenlijke eigen site natuurlijk. Naja. Wordt vervolgd dus.
 

15 gedachten over “uitgerekend

  1. Oh. Nu open ik je site in Firefox en dan doet ie het wel.

    Hee, maar hee!
    Ja. Mei is óók een hele leuke maand.
    Ik en Tijlie zijn junikindjes, hè.

    But who the f*ck cares!
    Mei
    Juni
    Julian.

    Precies.

  2. Even checken, hoor, of dat groene vierkantje nu voor altijd aan mij gekoppeld is. (ik wil die die Novy heeft!)

  3. nananananana!!! Ik kan reageren!!!
    dit om even de rest jaloers te maken 🙂
    hehe! het mag eens meezitten ook he 😉

    mei is btw veeeeeel leuker -2 van de 4 bij ons verjaren in die maand-

    groetjes, Sophie

  4. oooo poppetjes! allebei =)
    ik vond de uitgerende datum ook heel apart, 24 december 2oo4, ik was inmiddels al een volle week mama..

  5. en mijn reaktie was weer eens verdwenen…maar het is toch súper dat jullie al 2 wkn van jullie prachtige mannetje kunnen genieten!

  6. Lijkt me best gek.
    Maar hoe vaak komt het voor dat een kindje ook daadwerkelijk op dé dag komt?!

    Ben zeer benieuwd naar de kleine Julian.
    Leuk dat ik hem over een tijdje live mag bewonderen!!

  7. “Koppel je account” en vervolgens gaat dat mis, En nog een keer, en nog een keer. Ik gef het op.

    Ennieweej, ik vind het een heel lief plaatje. Komt die babyborn toch nog van pas. Als figurant. Cool.

  8. Als moeder zijnde heb je dus van begin af aan niks te zeggen over je kinderden 😉 En ik zie dat web-log inderdaad twitter en facebook apps heeft toegevoegd. Hip heur 😉

Plaats een reactie